Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient otrzymał tańszy wariant produktu, niż ten który zamawiał. Nie chce go zwracać lecz chce dokupić do tego właściwy produkt w obniżonej cenie. Jak zrobić by konkretny klient otrzymał taką ofertę?
Wystaw specjalnie dla niego taką aukcję w niższej cenie, umów się z nim na konkretną godzinę, podaj mu link. W aukcji napisz, że towar niepełnowartościowy, uszkodzony itp, aby nikt inny nie kupił.
@xyz96 teraz poważnie i wcale się nie czepiam, tylko już kolejny raz od kolejnej osoby widzę taką radę i zastanawiam się jak to będzie jeżeli produkt okaże się rzeczywiście uszkodzony albo niepełnowartościowy. Co wtedy z reklamacją, jeżeli w opisie była o tym informacja🙂
@konto zamknięte Ja to załatwiałem tak, że umawiałem się z kupującym tylko i wyłącznie mailowo, potem wysyłałem kupującemu maila z treścią, że wystawiam dla niego pustą ofertę o treści "oferta testowa" z tym produktem ze stanem Uszkodzony, ale oświadczam, że produkt jest pełnowartościowy/nowy - oferta jednorazowa, dotyczy oferty o numerze [x] wraz z jej opisem i kupujący może powołać się na treść tej wiadomości w przypadku reklamacji. No i że odpowiadam za produkt i takie tam.
Najlepsze wyjście moim zdaniem. Jest pewność, że nikt nie kupi przypadkiem tego produktu, bo nie ma opisu (produkt jest w odpowiedniej kategorii, połączony z produktem allegro i nie ma sprzedaży poza serwisem), kupujący ma podkładkę, że kupuje produkt nowy i potem może liczyć na moją pomoc w razie problemów 😄
@DarkStoorM dzięki, właśnie o to mi chodziło, czasem ktoś prosi o udostępnienie płatności za pobraniem, więc szukam uczciwego rozwiązania🙂