anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, aby ograniczyć ilość nieuzasadnionych zwrotów?

TesoroSi
#7 Wielbiciel#

Mam takie pytanie. Jak uchronić się przed nieuzasadnionymi zwrotami towaru? Sprzedaję towary, które są potrzebne ludziom tylko na jeden dzień - suknie ślubne i welony. Zaczęli zamawiać u mnie welony, a po tygodniu zwracać je z uzasadnieniem "nie pasuje". I doskonale rozumiem, że ktoś może zamówić u mnie welon, założyć go na własny ślub, a potem odesłać mi go z uzasadnieniem "nie pasuje". Przy tym użył mojego towaru zgodnie z przeznaczeniem za darmo, a ja jeszcze muszę mu zwrócić pieniądze za to...

 
 

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg#

@TesoroSi Życie.
Jedne rozwiązanie to wykonywanie sukni i welonów pod konkretne wymiary podane przez kupującego - wtedy prawo do zwrotu nie przysługuje.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TesoroSi Tak jak pisze @komis-bell , tytuł welon.... dowolana długość , w opisie szerokość cm ,  wzory haftu , długość dowolna max ..... cmm

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na indywidualne zamówienia rób. 🤗

oznacz moderatorów

wypad_com_pl
#11 Animator#

Możesz jeszcze spróbować dopinać w jakiś w miarę trwały sposób do produktu dużą metkę np. rozmiaru A4 tak aby uniemożliwiała ona użycie produktu a pozwalała tylko przymierzyć. W opisie dopisać że ta metka stanowi integralną część towaru i dodać zdjęcie produktu z tą metką do aukcji. Jak ktoś będzie ci odsyłał bez tej metki to wtedy masz prawo obniżać wartość zwrotu. Kiedyś znane sieciówki robiły tak z ciuchami. Temat dość trudny, bo i produkt potrzebny jednorazowo. Może masz możliwość w jakiś inny sposób udowodnić że towar był używany i ze zwykły zarząd towarem został przekroczony.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Niestety

tak jak sprzedawcy książek. 

oznacz moderatorów

p_atelierbutik
#8 Zapaleniec#

Jakbyś wpadł na jakiś genialny pomysł to możesz się nim podzielić na forum 😅 u mnie to samo, kobiety zamawiają sukienki/garnitury na święta lub jakieś okazje i zwracają czasem to pod dwóch tygodniach, niektóre nawet po czterech z dopiskiem „nie pasuje mi”. Odzież to jedna z bardziej niewdzięcznych rzeczy, które można sprzedawać przez Allegro. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Wg Allegro ale i ustawy nie ma zwrotów nieuzasadnionych. 

oznacz moderatorów