Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam takie pytanie. Jak uchronić się przed nieuzasadnionymi zwrotami towaru? Sprzedaję towary, które są potrzebne ludziom tylko na jeden dzień - suknie ślubne i welony. Zaczęli zamawiać u mnie welony, a po tygodniu zwracać je z uzasadnieniem "nie pasuje". I doskonale rozumiem, że ktoś może zamówić u mnie welon, założyć go na własny ślub, a potem odesłać mi go z uzasadnieniem "nie pasuje". Przy tym użył mojego towaru zgodnie z przeznaczeniem za darmo, a ja jeszcze muszę mu zwrócić pieniądze za to...
@TesoroSi Życie.
Jedne rozwiązanie to wykonywanie sukni i welonów pod konkretne wymiary podane przez kupującego - wtedy prawo do zwrotu nie przysługuje.
@TesoroSi Tak jak pisze @komis-bell , tytuł welon.... dowolana długość , w opisie szerokość cm , wzory haftu , długość dowolna max ..... cmm
Na indywidualne zamówienia rób. 🤗
Możesz jeszcze spróbować dopinać w jakiś w miarę trwały sposób do produktu dużą metkę np. rozmiaru A4 tak aby uniemożliwiała ona użycie produktu a pozwalała tylko przymierzyć. W opisie dopisać że ta metka stanowi integralną część towaru i dodać zdjęcie produktu z tą metką do aukcji. Jak ktoś będzie ci odsyłał bez tej metki to wtedy masz prawo obniżać wartość zwrotu. Kiedyś znane sieciówki robiły tak z ciuchami. Temat dość trudny, bo i produkt potrzebny jednorazowo. Może masz możliwość w jakiś inny sposób udowodnić że towar był używany i ze zwykły zarząd towarem został przekroczony.
Niestety
tak jak sprzedawcy książek.
Jakbyś wpadł na jakiś genialny pomysł to możesz się nim podzielić na forum 😅 u mnie to samo, kobiety zamawiają sukienki/garnitury na święta lub jakieś okazje i zwracają czasem to pod dwóch tygodniach, niektóre nawet po czterech z dopiskiem „nie pasuje mi”. Odzież to jedna z bardziej niewdzięcznych rzeczy, które można sprzedawać przez Allegro.
Wg Allegro ale i ustawy nie ma zwrotów nieuzasadnionych.