anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, gdy klient bez większego powodu wystawia negatywa.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Elektronika_ZT
#9 Pomysłodawca#

Klient wystawia negatywa po prawie 2 miesiącach ,gdy dzwonie dlaczego to towar nie spełnił oczekiwań ale wcześniej zero kontaktu że coś nie tak da sie to jakoś odkręcić? Tłumaczy że przyszło mu z allegro wystaw opinie to wystawiła negatyw

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70
konto zamknięte
Nie dotyczy

Powinien ocenić PRODUKT (w miejscu do tego przeznaczonym - oceń produkt) a nie sprzedającego.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Przykominamy o możliwości wystawienia komantarza do transakcji, gdy zbliża się termin, po którym będzie to niemożliwe. Wydaje się, że to ta sytuacja.

@Elektronika_ZT Jeśli dobrze sprawdziłam, klient zaznaczył jedną gwiazdkę w polu "Zgodność z opisem". Dopytaj go o to. Być może powinien reklamować towar.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Elektronika_ZT
#9 Pomysłodawca#

Pytałem dlaczego nie reklamowała towaru to mówi że nie spełnił oczekiwań i go nie używa czy allegro może mi pomóc rozwiązać tą sprawę?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Elektronika_ZT Mogę jedynie sugerować ponowny kontakt z klientką. Nie mamy podstaw, by ingerować w jej opinię.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Elektronika_ZT
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego klienci mogą robić z nami sprzedawcami co chcą dlaczego oni nie są oceniani tak jak my. Później mogą nas szantażować że usuną komentarz jeśli im zwrócimy za towar masakra jakaś .Naprawdę zróbcie coś żebyśmy my sprzedający uczciwie też mogli zarabiać normalnie bo to co teraz jest to masakra zwroty ,komentarze negatywne bez powodu kupujący robią z nami co chca

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@Elektronika_ZT - dokładnie o tym kiedyś pisałem - Jestem za ocenami ale - jedynie cross'owymi (każdy każdego, ale to mrzonka - Allegro może mieć kilkadziesiąt milionów potencjalnych Kupujących, a Sprzedających max kilkaset tysięcy) a przede wszystkim nie 60 dni po zakupie ! Większość Klientów nie pamięta co i jak. Często mylą tematy, produkty, Sprzedających itd... Przede wszystkim jeszcze, ocena po 60 dniach jest obciążona dużym potencjalnym błędem w ocenie. Ocena powinna być OBOWIĄZKOWA ale w terminie do 3 dni od odebrania przesyłki. No dobra, tydzień. Wtedy byłoby uczciwie.

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

Obowiązkowa ? Bez przesady. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@exoryna, obowiązkowa, żeby świażakom było łatwiej i żeby allegro im nie blokowało kont za zbyt małą liczbę ocen, co jest śmiechem na sali. Albo wymagamy ocen albo nie blokujemy za ich małą liczbę.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@terazauto Komentarze można wystawić w terminie do 90 dni (a nie 60). Samo przypomnienie natomiast przychodzi 3 tygodnie po zakupie i tydzień przed upływem terminu na wystawienie komentarza.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@nat_not - absurd goni absurd - sprzedawca ma nakłaniać Kupującego do złożenia reklamacji??? co tu się dzieje?

allegro wysyła do Kupujących wiele maili, które sugerują określone działanie - niezgodnie z regulaminem i na szkodę sprzedawcy

dlaczego te maile nie mają dopisku - to nie jest mail od sprzedawcy?

dlaczego te maile nie mają dopisku - np: masz problem z przedmiotem możesz go reklamować zgodnie z warunkami polskiego prawa i oferty?

dlaczego nie ma dopisku - oceniasz sprzedawcę, transakcje rób to zgodnie z polskim prawem?

ostatnio miałem identyczny przypadek - Kupujący dostał dziwnego maila od allegro i wystawił negatywa - jak go zapytałem dlaczego nie reklamował produktu lub nie pytał po zakupie czy dobrze goużywa- nie umiał odpowiedzieć

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@RED, allegro to taki Duda, który mówi, że LGBT to nie ludzie a taki kupujący to taki narodowiec, który temu przyklaskuje i wykorzystuje

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Za produkt odpowiada sprzedawca. Regulamin nie zabrania oceniać produktów wysyłanych przez sprzedawcę w polu przeznaczonym do oceny sprzedawcy, i bardzo dobrze, tak powinno być i tak będzie, jeśli nawet się to sprzedawcom produktu nie podoba.

oznacz moderatorów
Elektronika_ZT
#9 Pomysłodawca#

Zgodzę się że produkt może nie spełnić oczekiwań ale bądźmy ludźmi jak mi się coś nie podoba dzwonie o co kaman lub zwracam towar a nie po 2 miesiącach ja se przypomnę. Kupujący też powinni czuć że nie wszystko im wolno.A co w takiej sytuacji gdy kupujący kupi nową rzecz poużywa i żada zwrotu kosztów w całości bo mu się rzecz nie podoba,

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Elektronika_ZT, nie tłumacz, on nie zrozumie,
jeszcze ci powie, że po raz setny odpowiem by nie zwracać mi uwagi 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, patyk, uważaj co piszesz, bo Knowhere już na urlopie 😁

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, a skąd łedka wie? 😮 nołeł + łedka = <33 😄

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, pan moderator napisał w wątku o urlopie @pulkownik66 😁

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, a już patyk widzi, tam aż stron do wylajko.. tzn do przeczytania jest 😄

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte, wątek okazały, @pulkownik66 musi być dumny jak z Bitwy pod Grunwaldem 😁

oznacz moderatorów