Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił pompę wody do szamba. Przysłał zdjęcie uszkodzenia. My mamy umowę dropshippingu i tylko wystawiamy etykietę. Firma pakuje i wysyła. Firma odpisała nam, że zawsze tak wysyła i klient ma zgłosić uszkodzenie do kuriera. Niestety nie chce tego zrobić bo karton był nieuszkodzony i była to nasza wina.
@produkty103 to jest właśnie paradoks gdy klient nie widzi uszkodzenia zewnętrznego... a wiadomo niektóre opakowania przesyłek nie muszą być zew. uszkodzone, ale gdy kurier rzuci lub przesyłka dostanie strzała to logiczne, że coś może tam walnąć 🙂
Klienta nie interesuje, czy to drop czy jakiś inny wynalazek.
Otrzymał towar uszkodzony i domaga się (w reklamacji?) naprawy/wymiany?
Musisz rozpatrzyć to w ciągu 14 dni...
Napisz mu że zgodnie z prawem jak tego nie zrobi do 7 dni od odbioru to paczka zostanie uznana za doręczoną bez zastrzeżeń czyli dla przewoźnika zawartość była cała a ty mając odpowiedź przewoźnika że doręczono bez zastrzeżeń odrzucisz reklamację i każdy sąd ci to przyklepie bo kupujacy nie dochował szczególnej ostrożności w odbiorze towaru i nie sprawdził paczki a ma taki obowiązek
@produkty103 poproś o zdjęcie kartonu ? jak faktycznie będzie cały to oddaj kasę lub wyślij nowy produkt, reklamację możesz złożyć ale na 99,9 % odrzucą za złe pakowanie 🙂
Jeśli będzie uszkodzony to napisz klientowi że do uszkodzenia doszło po wydaniu towaru i odrzuć reklamację, gdyż nie dopełnił obowiązku ustalenia winy przewoźnika co uniemożliwia Ci dochodzenie odszkodowania 🙂