anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy paczka została zareklamowana w tej samej minucie po odebraniu w paczkomacie InPost?

MAMY ROZWIĄZANIE!
airmanx
#9 Pomysłodawca#

Po dotarciu przesyłki paczkomatem InPost (i odebraniu przez klienta) w tej samej chwili został zmieniony jej status na "Zareklamowana w automacie Paczkomat. Prosimy o dokończenie procesu reklamacji poprzez wypełnienie formularza na stronie InPost." Wyglądało to tak jak gdyby odbiorca już przed dotarciem przesyłki wiedział, że jej  nie chce. Na stronie Inpostu rozmawiam z czatbotem AI, który każe sprawdzić maila. Tam jednak brak inf. Próba kontaktu z niedoszłym odbiorcą na razie nieudana. Napisałem reklamację do reklamacji bo nic innego na stronie InPostu nie znalazłem a tam każą czekać do 30 dni na odp. Co jeszcze mogę zrobić, czy po prostu czekać? Proszę o jakąś wskazówkę, jestem zawieszony w powietrzu, bo nie znam dalszej procedury. Czy może jest tak, że paczka została zawrócona i Allegro odda klientowi wpłatę z mojego PayU? Bardzo proszę Waszą społeczność o pomoc,pozdrawiam

airmanx

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@airmanx kupujący mógł przez pomyłkę kliknąć mam uwagi do paczki, ale skoro klient się nie odzywa to olej to 🙂 Nikt nic mu nie odda 🙂

Może być tak że zgłosił uwagi i paczkę ponownie włożył do skrytki bo była uszkodzona, ale ona wróci do Ciebie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
airmanx
#9 Pomysłodawca#

dziękuję, to cenna uwaga, na przyszłość będę spokojniejszy w takich sytuacjach 🙂 Pozdrawiam społećzność AG, bo zawsze znajduję tutaj jakieś wsparcie! M.P.

oznacz moderatorów
AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@airmanx dokończyć ten proces ma Kupujący, on dostanie instrukcje na maila, bo to on odebrał i zgłosił chęć reklamowania rzekomej szkody. Powinien teraz wypełnić elektroniczny protokół szkody a następnie zgłosić roszczenie.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów
airmanx
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za wyjaśnienie, to oczywiste i logiczne, następnym razem przejdę się na spacer, to logika wróci, bardzo dziękuję za pomoc i  szybką odpowiedź!  Pozdrawiam, airmanx

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@AGD-RTV-IT odbiorca spisuje protokół, reklamacji nie złoży a jak nawet to mu ją odrzucą, a tym bardziej jak to allegro paczkomat i bez upoważnienia które jest na sprzedawcę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
airmanx
#9 Pomysłodawca#

Odpowiadam sam sobie, ponieważ klient właśnie sam się ze mną skontaktował, że paczkę odebrał i wszystko jest OK. Niepotrzebnie spanikowałem, chociaż pytanie co w takiej sytuacji należałoby zrobić wciąż pozostaje aktualne. Mimo to przepraszam, za niepotrzebny alarm,

pozdrawiam, airmanx

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@airmanx kilka razy miałem że przez pomyłkę zgłaszali uwagę, zawsze czekaj na zwrot paczki, lub zdjęcia od kupującego co było nie tak dopiero potem składasz reklamację  🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów