Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po dotarciu przesyłki paczkomatem InPost (i odebraniu przez klienta) w tej samej chwili został zmieniony jej status na "Zareklamowana w automacie Paczkomat. Prosimy o dokończenie procesu reklamacji poprzez wypełnienie formularza na stronie InPost." Wyglądało to tak jak gdyby odbiorca już przed dotarciem przesyłki wiedział, że jej nie chce. Na stronie Inpostu rozmawiam z czatbotem AI, który każe sprawdzić maila. Tam jednak brak inf. Próba kontaktu z niedoszłym odbiorcą na razie nieudana. Napisałem reklamację do reklamacji bo nic innego na stronie InPostu nie znalazłem a tam każą czekać do 30 dni na odp. Co jeszcze mogę zrobić, czy po prostu czekać? Proszę o jakąś wskazówkę, jestem zawieszony w powietrzu, bo nie znam dalszej procedury. Czy może jest tak, że paczka została zawrócona i Allegro odda klientowi wpłatę z mojego PayU? Bardzo proszę Waszą społeczność o pomoc,pozdrawiam
airmanx
@airmanx kupujący mógł przez pomyłkę kliknąć mam uwagi do paczki, ale skoro klient się nie odzywa to olej to 🙂 Nikt nic mu nie odda 🙂
Może być tak że zgłosił uwagi i paczkę ponownie włożył do skrytki bo była uszkodzona, ale ona wróci do Ciebie 🙂
dziękuję, to cenna uwaga, na przyszłość będę spokojniejszy w takich sytuacjach 🙂 Pozdrawiam społećzność AG, bo zawsze znajduję tutaj jakieś wsparcie! M.P.
@airmanx dokończyć ten proces ma Kupujący, on dostanie instrukcje na maila, bo to on odebrał i zgłosił chęć reklamowania rzekomej szkody. Powinien teraz wypełnić elektroniczny protokół szkody a następnie zgłosić roszczenie.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Dziękuję za wyjaśnienie, to oczywiste i logiczne, następnym razem przejdę się na spacer, to logika wróci, bardzo dziękuję za pomoc i szybką odpowiedź! Pozdrawiam, airmanx
@AGD-RTV-IT odbiorca spisuje protokół, reklamacji nie złoży a jak nawet to mu ją odrzucą, a tym bardziej jak to allegro paczkomat i bez upoważnienia które jest na sprzedawcę 😄
Odpowiadam sam sobie, ponieważ klient właśnie sam się ze mną skontaktował, że paczkę odebrał i wszystko jest OK. Niepotrzebnie spanikowałem, chociaż pytanie co w takiej sytuacji należałoby zrobić wciąż pozostaje aktualne. Mimo to przepraszam, za niepotrzebny alarm,
pozdrawiam, airmanx
@airmanx kilka razy miałem że przez pomyłkę zgłaszali uwagę, zawsze czekaj na zwrot paczki, lub zdjęcia od kupującego co było nie tak dopiero potem składasz reklamację 🙂