anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, gdy w przypadku zwrotu, klient zwróci zły towar, bądź zużyty towar?

detxag
#7 Wielbiciel#

Witam, chciałbym zapytać o zwroty. Co zrobić, gdy w przypadku zwrotu, klient zwróci zły towar, bądź zużyty towar? Tak jak w moim przypadku zdarzyło się, że klient zgłosił zwrot tonera, po czym wysłał zużyty? Na zwrot pieniędzy jest kilka dni, a tym samym pojawia się brak możliwości weryfikacji stanu towaru, gdyż paczka wraca dłużej niż sam czas na zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@detxag w 99% przypadków zwrotu dokonujesz jak już masz towar u siebie. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@detxag na zwrot kasy masz do 14 dni od odstąpienia, możesz się wstrzymać do czasu otrzymania produktu, jak był używany to obniżasz kwotę zwrotu, jak zły czyli nie twój to odrzucasz zwrot i prosisz o odebranie produktu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów