Co zrobić, gdy w przypadku zwrotu, klient zwróci zły towar, bądź zużyty towar?
detxag
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2023
11:48
Witam, chciałbym zapytać o zwroty. Co zrobić, gdy w przypadku zwrotu, klient zwróci zły towar, bądź zużyty towar? Tak jak w moim przypadku zdarzyło się, że klient zgłosił zwrot tonera, po czym wysłał zużyty? Na zwrot pieniędzy jest kilka dni, a tym samym pojawia się brak możliwości weryfikacji stanu towaru, gdyż paczka wraca dłużej niż sam czas na zwrot pieniędzy.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2023
11:52
@detxag w 99% przypadków zwrotu dokonujesz jak już masz towar u siebie.
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2023
13:29
@detxag na zwrot kasy masz do 14 dni od odstąpienia, możesz się wstrzymać do czasu otrzymania produktu, jak był używany to obniżasz kwotę zwrotu, jak zły czyli nie twój to odrzucasz zwrot i prosisz o odebranie produktu 🙂
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów