Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący użył tusz do drukarki i po 2 tygodniach żąda zwrotu pieniędzy kwestionując jakość oryginalnego tuszu. Użytego produktu nie mogę sprzedać ponownie, zachodzi również obawa, iż kupujący wyśle mi pusty kartridż. Co powinna zrobić w tej sytuacji?
@dota1905 Użytkownik zgłasza zwrot czy reklamację?
Jeśli zwrot, to możesz obniżyć wartość zwrotu (odpowiednio do utraty wartości przedmiotu). Jeśli reklamacja, to musisz ją rozpatrzyć i wydać decyzję reklamacyjną.
Kupujący żąda zwrotu pieniędzy. Niestety nie mam pewności, że kupujący nie wyśle całkowicie lub częściowo zużytego, poprzedniego tuszu z poprzedniego zakupu. Pani twierdzi, że wydrukowała 2 strony. Sprzedałam także czarny tusz i nie było żadnego kwestionowania produktu. Tusze były oryginalne, fabrycznie zapakowane, sprzedałam je ponieważ zepsuła mi się drukarka i kupiłam nową, a te do niej nie pasują.
@dota1905: dlatego ja nic nie sprzedaje na portalach. Oddaje potrzebujacym lub wyrzucam.
Generalnie masz przerąbane.
Musisz przyjąć reklamację i ją rozpatrzyć (uznajesz reklamację lub odrzucasz). Nie musisz od razu zwracać pieniedzy.
Pamietaj, ze kupujaca moze Ci wyslac swoj stary zuzyty pojemnik albo ten co wysłałaś ale po wydrukowaniu np. 500 stron.
Na poczatku niech kupujaca napisze co jest nie tak i niech Ci wysle skany/zdjecia jesli zle kartridż drukuje.
Zawsze Ty mozesz reklamowac tusz u osoby u ktorej kupilas.
Na forum są dziesiątki podobnych tematów.
"Pamietaj, ze kupujaca moze Ci wyslac swoj stary zuzyty pojemnik."
Właśnie takie mam wrażenie.
@dota1905 poproś o odesłanie na reklamację i nie gdybaj 😞 jak otrzymasz rozpatrzysz reklamację i ją uzasadnisz !!!
@dota1905 Jak robi zwrot bez podania przyczyny a jesteś prywatnym sprzedającym to nie musisz go przyjmować a jak zgłasza reklamację to zażądaj odesłania w celu rozpatrzenia reklamacji i możesz uznać albo odrzucić, nie odeśle >odrzuć reklamację.
Właśnie żąda zwrotu pieniędzy, nie zgłasza reklamacji.
@dota1905 A jesteś prywatnym sprzedającym?
Tak
To masz wybór, przyjmujesz i zwracasz całość albo nie przyjmujesz i nic Ci nie zrobi.
Dla mnie to dość podejrzane, że nie zgłasza reklamacji tylko żąda zwrotu pieniędzy po użyciu produktu, który w tym momencie stał się bezwartościowy do dalszej sprzedaży.
@dota1905 jak nie zgłasza reklamacji ???
żąda zwrotu pieniędzy kwestionując jakość oryginalnego tuszu
Przestań gdybać, napisz że zwrotu nie przyjmujesz bo nie masz takiego obowiązku a jak chce reklamować niech odeśle ( może to jeden z kombinatorów co chce kasę wyrwać wtedy nie odeśle ) jak rozpocznie dyskusję to napisz stanowczo że czekasz na odesłanie, jak dostaniesz tusz sprawdzisz czy twój i co z nim nie tak, jak masz pewność że to oryginał i sprawny odrzucisz reklamację i poprosisz o odebranie tuszu 😄
Dziękuję Wszystkim za pomoc