Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić w sytuacji kiedy klient zakupił towar, zapłacił za niego ale nie odebrał paczki. Telefonu nie odbiera... Jeśli nie będzie chciał zapłacić za ponowną wysyłkę, to co mogę zrobić w tej sytuacji? Jak rozwiązać problem wystawionego paragonu. Tylko proszę bez hejtu... Dopiero zaczynamy przygodę ze sprzedażą wysyłkową. Nigdy nie było sytuacji zwrotu towaru na żywo...
Za wszelkie konstruktywne wiadomości z góry dziękuję.
mAM PODOBNĄ SYTUACJĘ. kUPUJĄCA MA MI WPŁACIĆ NA KONTO 10,95 ZŁ NA PONOWNĄ WYSYŁKĘ. aLE NA RAZIE PRZELEWU BRAK. rOZMOWA BYŁA PRZEZ TELEFON.
@CHECINIAKI Ziomal ... tu nie ma nic ,, na telefon ,, wszystko czarno - na białym ,, zapamiętaj i stosuj się do tego .
@Qstyle towar bez względu na to gdzie aktualnie jest należy do klienta , napisz wiadomość , poinformuj o kosztach magazynowania , poproś o decyzję , rzuć paczkę w kąt i czekaj , nic więcej w tej sytuacji zrobić nie możesz .
Czy ponowna wysyłka tylko tą samą metodą? Bo był paczkomat InPost, a ona woli teraz kuriera.
@CHECINIAKI jak chce kurierem to wyslij kurierem byle kasa sie zgadzala albo najlepiej niech wysle oplacona etykiete w pdfie przez panel wiadomosci
Jak jutro kasa się nie pojawi na paczkomat na koncie, to niech kupi etykietę na kuriera i wyśle ją do mnie PDF, tak jak polecacie. Jeszcze poczekam.
@CHECINIAKI nam ty tego nie mow tylko kupujacemu napiszbprzez panel kulturalnie ze ma takie opcje i paczka czeka na wysylke ps wedlug prawa jak zamowi swoim przewoznikiem zwalnia cie z odpowiedzialnosci za paczke od chwili nadania
Witam mdrogeria. Niedługo zamówię u ciebie szczotkę do pleców z naturalnego włosia. Chyba taką masz na stanie :). Bo moja mi się rozpadła.
Hasło reklamowe mi do glowy przyszło na tę twoją szczotę 😉
@az1rael dawaj ...
Ta szczota co za heca myje, masuje i podnieca
To dwie szczotki wezmę, ale z konta prywatnego 🙂
Nic przez allegro wysylasz wiadomosc i az nie odstapi to jego paczka
@Qstyle Czekaj na odpowiedź, nie znamy przyczyny, ale towar jest nadal kupującego. Jak zechce ponowną wysyłkę musi opłacić, ale może wysłać odstąpienie od umowy a wówczas zwracasz śrdoki pomniejszając o koszt zwrotu, jak takowe poniosłeś.