Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje konieczność podawania adresu dla reklamacji oraz adresu do zwrotu na Allegro?
Czy mogę napisać, aby kupujący skontaktował się ze mną (jako sprzedawcą) w celu uzgodnienia adresu, na który produkt powinien być odesłany? (np. zamiast domyślnego pola nazwy firmy)
Wyjaśnienie: Część asortymentu to duże gabaryty, które wychodzą bezpośrednio od producenta. Ich przesyłka to 150-300zł a bywa że więcej. Każdorazowo muszę uzgadniać z producentem czy przyjmie ten zwrot, zatem jak klient bez uzgodnień wyśle to może być problem. Z drugiej strony jak wyśle do mnie i miałbym to przekierowywać, to również jest to dodatkowy dość koszt, nie mówiąc o logistyce. Dlatego najlepiej byłoby uzgadniać to indywidualnie dla tego typu przesyłek gdzie ją przekierować.
Widziałem ze 2 przypadki tego typu, że ktoś miał podobne zastrzeżenie. Na platformach jak Empik/**piiip** nie podajemy adresu do zwrotu a uzgadniamy później. Szukałem informacji w tym zakresie ale nie znalazłem aby to był wymóg ani prawny ogólnie, ani też narzucany przez Allegro.
Naprawdę ! Firma czy prywatny?
Ja mam firmę jeżeli o to pytasz. O co chodzi z "Naprawdę" - nie rozumiem.
Handlowałam kiedyś takimi gabarytami.
W tamtych czasach (2018-19) Allegro kazało pisać adresy do zwrotów i reklamacji. Przy reklamacjach podsyłaliśmy etykietę opłaconą, z adresem dostawy od razu do naszej hurtowni.
Przy zwrotach przyjęliśmy, ze będzie to adres siedziby, a jak taki kloc wróci na nasz adres to tzreba go będzie przekierowć a koszty wziąc na klatę 😞
Ja mieszkam w bloku, zatem byłby to problem. Nie wiem jak z Twojego doświadczenia bo ja sprzedałem kilkadziesiąt gabarytów w ostatnich miesiącach i raczej jak widzę to chyba rzadko zwracają bo nie miałem ani jednego zwrotu. Jak zwracają to bardziej produkty małe/tanie gdzie jest darmowy zwrot na SMART.
Zwroty były- jakieś 10 procent. Ale to była firma - lokal magazynowy na parterze
10 procent to bardzo dużo. Ciekawi mnie co to było - meble? Pewnie coś gdzie dużą rolę grał gust kupującego.
Wózki bliźniacze…
Ale czy nie pyta żeby nie podawać wcale adresu do zwrotu ani reklamacji?