Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie....Poradźcie.....Paczka spakowana, wysłana. Jednak przy tworzeniu etykiety nie wkleiłem wygenerowanego przez Allegro - adresu mailowego...lecz wpisałem firmowy....Teraz już wiem, że nie wystarczy później wkleić numeru paczki do formularza transakcji....W tej chwili status zamówienia to "oczekuje na wysyłkę" - a zamówienie wyszło.....Jak to wyprostować? Z góry wszystkim dziękuję za pomoc
@santini_71 a czym wysłałeś? Jak podałeś numer przesyłki w zamówieniu allegro to powinno być ok. Najwyżej policzą ci za normalną przesyłkę nie Smart
Wyszło to dzisiaj jako InPost Paczkoamat....i na platformie sprzedażowej na której byłem do tej pory ( a która upadła ) ...Po wysyłce wystarczyło "wkleić numer przesyłki".....i tutaj zrobiłem identycznie.....Nie użyłem po prostu wygenerowanego przez Allegro wirtualnego e-maila....Czy można to gdzieś w opcjach zmienić? Co z tym zrobić? Bo status zamówienia sie nie zmienia
@santini_71 z wysłaną paczką już nic nie zmienisz. Jak paczka trafi na magazyn status powinien się zmienić.