anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z tym problematycznym klientem?

dankobutik
#7 Wielbiciel#

Klientka kupiła czapkę i komin zimowy, zareklamowała go zadajac naprawy i zwrotu kosztu wysyłki. Sam komplet kosztował tyle, że zamiast naprawiać wolałem wysłać drugi, nowy. Po wysłaniu klientka oburzona ze komplet jest bardzo nieudolnie naprawiony, szew drażni szyję dziecka itd itp. Napisałem jej, że komplet nie był naprawiony tylko wysłany inny nowy bez wady to pisze mi że kłamię, gdzie jej komplet uszkodzony mam pod ręką czyli nie wrócił do niej naprawiony. Chce zwrotu pieniędzy za towar i teraz mam pytanie. Czy w tej sytuacji ma mi wysłać ten komplet który ma u siebie i zwrócić jej pieniądze tylko za komplet czy również drugi raz za wysyłkę do mnie? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

to drugie

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@dankobutik   Obejrzyj dokładnie  te kominy, może sam przymierz, bo może  naprawdę jakaś nitka lub zapinka po metce może  drapać skórę.   Wydaje się że klientka wie co mówi.

To jest druga reklamacja i oddajesz pieniądze, no chyba że potrafisz udowodnić że  klientka kłamie  (myli się). Lepiej oddaj całą kasę z kosztem przesyłek i zapomnij o sprawie.

oznacz moderatorów

dankobutik
#7 Wielbiciel#

No nie wiem sprzedałem kilkaset sztuk tego modelu i nikt z tym problemem nie przychodził, a jakimś cudem ona podwójnie go ma. Wiem, że prawo nie stoi po stronie sprzedawcy, ale chodzi o kwestie moralne. Poza tym oglądałem dokładnie przed wyslaniem ten drugi komplet, żeby uniknąć takiej sytuacji a tu i tak źle. 

oznacz moderatorów