Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, sprzedaje odzież outletową. Pani zgłosiła zwrot dwóch rzeczy. Dzisiaj je otrzymałam, po odpakowaniu ich był tak intensywny zapach rozpuszalnika/benzyny (?), że ubrania nawet po paru godzinach nie chciały się "przewietrzyć". W związku z tym napisałam do kupującej, że zwrotu dokonam częściowo, ponieważ nie sprzedam ich już ponownie jako "nowe" ( musiałabym je oddać do pralni, ale to już wiadomo nie będzie to samo a mimo outletu nie chce sprzedawać ponownie takiego produktu z wadą o zapachu benzyny). Kupująca oczywiscie zaprzeczyła wszystkiego i ze ubrania są w takim samym stanie jakie je otrzymała. A jak jej cokolwiek pomniejsze to on wystawi ODPOWIEDNI komentarz jak to ujęła.
Pytanie brzmi czy oprócz negatywnego komentarza idą jeszcze jakieś konsekwencje za częściowy zwrot za produkt?
@OutletLab Zgodnie z Art. 34. prawa konsumenta:
@OutletLab Masz prawo pomniejszyć, ale teraz pytanie czy masz dowód że to co piszesz to prawda, nie wyciągam wniosków, ponieważ obniżenie zwrotu musi mieć uzasadnienie.
W jaki sposób można udowodnić zapach? 🤔
Nie wiem, piszę tylko żeby obniżyć zwrot musi mieć to uzasadnienie.