Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
piszę z nietypowym problemem.
Klient zakupuje u nas przedmiot.
Przedmiot po kilku miesiącach przestaje działać.
Wysyła go do nas na reklamację. Zgodnie z prawami konsumenta mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
My przedmiot wysyłamy do naszego dystrybutora. I tu pojawia się problem ponieważ między firmami nie ma obowiązkowego 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji.
Jak w tym przypadku rozwiązać powyższy problem gdy po 14 dniach reklamacja nie została rozpatrzona przez dystrybutora?
Pozdrawiam
Krzysztof
krzyszu18 to musisz sobie rozwiązać z dystrybutorem . Ciebie w stosunku do klienta obowiązuje termin 14 dniowy i nie maod tego żadnych odstępstw .
To nie ma znaczenia. Kupujący złożył reklamację u Ciebie i Ty musisz w ciągu 14 dni zająć stanowisko. Jeśli tego nie zrobisz, reklamacja z mocy prawa będzie uznana.