anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas odpowiedzi na reklamacje - problem

krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

piszę z nietypowym problemem.

Klient zakupuje u nas przedmiot.

Przedmiot po kilku miesiącach przestaje działać.

Wysyła go do nas na reklamację. Zgodnie z prawami konsumenta mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

My przedmiot wysyłamy do naszego dystrybutora. I tu pojawia się problem ponieważ między firmami nie ma obowiązkowego 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji.

Jak w tym przypadku rozwiązać powyższy problem gdy po 14 dniach reklamacja nie została rozpatrzona przez dystrybutora?

Pozdrawiam

Krzysztof

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

krzyszu18 to musisz sobie rozwiązać z dystrybutorem . Ciebie w stosunku do klienta obowiązuje termin 14 dniowy i nie maod tego żadnych odstępstw . 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To nie ma znaczenia. Kupujący złożył reklamację u Ciebie i Ty musisz w ciągu 14 dni zająć stanowisko. Jeśli tego nie zrobisz, reklamacja z mocy prawa będzie uznana.

oznacz moderatorów