anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czas wysłki do klienta

decor_zone
#9 Pomysłodawca

Witam,

dlaczego jest tak,że jesli klient zamowi towar o godz. 23.59 to w jego zamowieniu pojawi mi sie info,ze mam to wyslac nastepnego dnia!?wiadomo,że niewielu pracuje 24H/7 i taka wyslka jest niemozliwa!!!zwlaszcza , że mam ustawiona odbior paczek do 11.00...oczywiscie moge zmienic odbior na godz 17ta ale i tak nie gwarantuje to wysylki tego dnia!i czas dostawy 3 dni...wplywa to na ocene sprzedawcy ale nie do konca po stronie sprzedawcy jest problem tylko problem jest w Waszych algorytmach,które tym parametrem zarządzają!!!może rozwiązanie jest wprowadzenie w edytowanych parametrach wysyłki info dot.godzin funkcjonowania operacji sprzedażowych sprzedającego?kolejnym tematem z tym zwiazanym jest kwestia wysylek np. w święta...to firmy kurierskie dyktują warunki a Wasz algorytm swoje...cos sie dzieje w tym temacie?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@decor_zone jeżeli spotkała Cię sytuacja opisana powyżej prosiłabym o przesłanie przykładowego numeru zamówienia. Będę mogła wtedy zweryfikować sytuację. Z tego co widzę masz zadeklarowaną wysyłkę w czasie 3 dni, w związku z tym nie powinna wyświetlać ci się informacja o wysyłce na następny dzień. Jeżeli masz tu na myśli wyłącznie informację o przewidywanym czasie dostawy, którą wyświetlamy kupującemu - wynika ona z Twoich dotychczasowych realizacji zamówień. Jeżeli wysyłasz zamówienia szybciej niż deklarujesz, algorytm będzie wyświetlał klientowi wcześniejszy termin, który jest bardziej realny niż zadeklarowany przez Ciebie. Jeżeli nie chcesz, żebyśmy wyświetlali dostawy wcześniejsze niż Twoja deklaracja, możesz je wyłączyć. Tutaj znajdziesz informację na ten temat. 
Co do dostaw świątecznych - nasze algorytmy biorą pod uwagę informacje, które otrzymujemy od przewoźników. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

decor_zone
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry Alicja,

dziękuję za odpowiedź...w załączeniu przesyłam screen zamowienia...

decor_zone_0-1753259857783.png

 

to,że algorytm informuje klienta ,że pewnie dostanie przesylkę wcześniej jest ok!i tak staram się zamówienia realizować ale nie zawsze się to udaje:((z tym związane są dwie kwestie:

1.klient skladajacy zamowienie w nocy dostaje info,że przesyłka dotrze do niego pojutrze

2.moja ocena jakości sprzedaży - czy jeśli jednak klient otrzyma przesyłkę nie pojutrze tylko dzień później(zgodnie z moją deklaracją) to jest ok?

 

Pozdrawiam serdecznie,Włodek

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@decor_zone dzięki za podesłanie zrzutu! 
1. Niestety nie da się tego przeskoczyć. Zamówienia składane o późnej porze stanowią zbyt mały procent, aby miały później realny wpływ na wyliczenia algorytmu. 
2. Twoja ocena jakości bierze pod uwagę deklarowany czas, nie przewidywany. Zatem takie zamówienie nie obniży Ci wyniku. Te przykładowe zamówienie, które podesłałeś, jest nadane terminowo 🙂  

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

decor_zone
#9 Pomysłodawca

Dzięki🙂

oznacz moderatorów