anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Cześć. Czy ja jako sklep outlet na allegro muszę przyjąć zwrot nowego głośnika odebranego 22 lutego?

SklepGardenHouse
#8 Zapaleniec#

Cześć. Czy ja jako sklep outlet na allegro muszę przyjąć zwrot nowego głośnika odebranego 22 lutego przez kupującego?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem ...musisz 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Takie są reguły . Aby tego uniknąć staraj się dokładnie opisywać sprzedawany towar ,bo nie każdy uważany przez sprzedawcę za nowy jest tak samo postrzegany przez klienta.

oznacz moderatorów

SklepGardenHouse
#8 Zapaleniec#

Towar był nowy fabrycznie zapakowany itd ale klientowi po długim czasie  najwidoczniej sie znudziło i tylko napisał powód zwrotu: nie pasuje mi.

Dziwne że do tej pory pasowało a nagle nie. 

oznacz moderatorów

SklepGardenHouse
#8 Zapaleniec#

Żeby zwrócił nastepnego dnia bo faktycznie nie pasuje to jeszcze bym zrozumiała 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SklepGardenHouse Ustawodawca daje klientowi na podjęcie decyzji zakupowej 14 dni i kolejne 14 na odesłanie ,nic nie zrobisz .

oznacz moderatorów

SklepGardenHouse
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc i rozwianie wątpliwości

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@SklepGardenHouse podziękuj UE za takie przepisy

ale powód "nie pasuje mi" może być synonimem używałem ale mi nie odpowiada

i tutaj można sprawdzić czy naruszono zasady konsumenckiego zwrotu

i zmniejszono wartość towaru

oznacz moderatorów