Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Czy ja jako sklep outlet na allegro muszę przyjąć zwrot nowego głośnika odebranego 22 lutego przez kupującego?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem ...musisz
Takie są reguły . Aby tego uniknąć staraj się dokładnie opisywać sprzedawany towar ,bo nie każdy uważany przez sprzedawcę za nowy jest tak samo postrzegany przez klienta.
Towar był nowy fabrycznie zapakowany itd ale klientowi po długim czasie najwidoczniej sie znudziło i tylko napisał powód zwrotu: nie pasuje mi.
Dziwne że do tej pory pasowało a nagle nie.
Żeby zwrócił nastepnego dnia bo faktycznie nie pasuje to jeszcze bym zrozumiała
@SklepGardenHouse Ustawodawca daje klientowi na podjęcie decyzji zakupowej 14 dni i kolejne 14 na odesłanie ,nic nie zrobisz .
Dziękuję za pomoc i rozwianie wątpliwości
@SklepGardenHouse podziękuj UE za takie przepisy
ale powód "nie pasuje mi" może być synonimem używałem ale mi nie odpowiada
i tutaj można sprawdzić czy naruszono zasady konsumenckiego zwrotu
i zmniejszono wartość towaru