Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ludzie! POMOCY! czemu jak wpacilem 1,01zl na weryfikacje to po jakims czasie zwraca mi tą złótowke
@Client:88608909 Może dlatego, że to spodziewane zachowanie.
"Gdy je uzupełnisz, kliknij [aktywuj wypłaty]. Na stronie z listą banków wybierz swój i zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Zwrócimy ją na Twój rachunek bankowy po weryfikacji danych."
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...
Pozostaje pytanie jaki masz problem w związku z tym faktem?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jak mam wyplacic pieniadze jak nie mogę!
@Client:88608909 A czy rachunek został poprawnie zweryfikowany (dane osobowe na nim zgadzały się z danymi osobowymi na koncie allegro)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
wlasnie nie
Zmienie na te same
e same i dlaej nie moge
@Client:88608909 Gdzie zmieniasz te dane? Na koncie Allegro? Imienia i nazwiska nie zmienisz. Wyślij przelew 1 zł z konta bankowego na takie same dane osobowe, jaki masz ustawione na Allegro i poczekaj 3 dni na weryfikację. Jeśli dane będą zgodne, wypłacisz pieniądze.
A jak mieszkam za granica to jak aktywowac konto na allegro, bo szukam i nic nie moge znalezc chyba ze ,sama niewiem ,moze jednak moje konto jest aktywne-pomocy
@Marzena051173 Tutaj masz informacje jak przeprowadzić pełną aktywację konta.
A gdzie ja znajde ta informacje?
@Marzena051173 Dane osobowe (imię, nazwisko, adres) z tej zakładki https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/ muszą się zgadzać z tymi na Twoim koncie bankowym.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:88608909 Robisz przelew z rachunku innej osoby. Musisz go wykonać z konta bankowego, którego dane będą zgodne z danymi konta Allegro. Tylko wtedy zostaną zaakceptowane i będziesz mógł wypłacić pieniądze.
Dzieki! ale juz tak robilem i niestety nie moglem wyplacic pieniedzy
@Client:88608909 A jesteś pewnien, że dane się zgadzały? Nie tylko nazwisko, ale adres też?