Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy abonament podstawowy różni się od profesjonalnego pod kątem pozycjonowania? Oprócz kwestii analitycznych czy są jakieś różnice związane ze sprzedażą ?
@gadzetyewentowe Różnice w skrócie są opisane na tej grafice:
Abonament nie wpływa na pozycjonowanie.
3.4.
Spółka stosuje domyślne sortowanie Ofert w ramach listy Ofert oraz Produktów w ramach listy Produktów, które dostosowuje kolejność ich umieszczania z uwzględnieniem zachowań Kupujących z wszystkich Marketplace oraz mall.cz („Trafność”).
Trafność uwzględnia następujące czynniki:
Dane o Ofercie: tj. głównie czy Oferta jest połączona z Produktem (dotyczy wyłącznie Ofert w ramach listy Produktów), zgodność opisu Oferty z Regulaminem, liczba wyświetleń Oferty w różnych przedziałach czasu, liczba zakupów dokonanych w ramach danej Oferty, liczba Towarów dodanych przez Użytkowników do koszyka w ramach danej Oferty, liczba Użytkowników, którzy dodali lub usunęli daną Ofertę z listy ulubionych, cena Towaru będącego przedmiotem Oferty, liczba metod darmowej dostawy udostępnionych przez Sprzedającego w ramach Oferty, przewidywany czas dostawy Towaru wynikający z deklarowanego przez Sprzedającego czasu wysyłki Towaru, rzeczywistego czasu realizacji tej wysyłki oraz czasu przewozu Towaru przypisanego dla udostępnionych przez Sprzedającego metod dostawy w ramach Oferty, dostępność darmowego zwrotu Towaru, stan oferowanego Towaru w tym jego cechy, tryb zawarcia umowy sprzedaży - Kup teraz/Licytacja, czas trwania Oferty, skorzystanie z opcji promowania Oferty, wyróżnienie Oferty oznaczeniem “Oficjalny Sklep”, wyróżnienie Oferty oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny”, umieszczenie Oferty w Strefie Okazji, zamieszczenie Oferty w kategorii, która najlepiej odpowiada danemu rodzajowi asortymentu, oraz czy tytuł Oferty jest podobny do treści zapytania Użytkowników w wyszukiwarce o Towar będący przedmiotem tej Oferty;
Dane o Sprzedającym: tj. głównie liczba ocen polecam i nie polecam, procent poleceń od Kupujących, średnia ocena zgodności Towaru z opisem, średnia ocena jakości obsługi Kupującego, nadanie zamówienia w terminie zadeklarowanym w Ofercie i terminowe uzupełnianie numerów przesyłek, czas udzielenia odpowiedzi na wiadomości od innych Użytkowników, ocena jakości sprzedaży widoczna w panelu “Jakość mojej sprzedaży”, uczestnictwo w programie Super Sprzedawca, liczba naruszeń Załącznika nr 1 do Regulaminu, liczba upomnień w związku z naruszeniami art. 13.3 Regulaminu oraz art. 1 pkt. 4 i 7 Załącznika nr 2 do Regulaminu.
3.4.b.