Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do Allegro @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy zamierzacie coś systemowo zmienić w systemie ocen, systemie komentarzy?
Napiszę dlaczego o to pytam. Sprzedaję od około pół roku na Allegro, staram się się i w moim mniemaniu nie mam sobie wiele do zarzucenia (idealnie może nie jest ale jak odrobinę nawalę to naprawię). W większości przypadków kupujący są sympatycznymi ludźmi, którzy wiedzą co kupują i za co płacą. Dzięki takiemu działaniu w statystykach było "super+", smart, 100% w terminie, "tylko 2% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie" i inne tego typu bajki.
No ale do rzeczy.
Pojawił się jeden "delikwent", dokonał zakupu za 1,88 zł. Przyczaił się i po jakimś czasie walnął negatywny komentarz nie wchodząc w jakikolwiek w spór, nie próbując skontaktować się ze mną. Pozwolił sobie na nieprawdziwy komentarz jakoby opis produktu niezgodny był ze stanem faktycznym co oczywiście nie miało i nie ma miejsca bo produkt jest sprzedawany cały czas. Co ciekawe na próby kontaktu z mojej strony nie zareagował mimo, że pisałem do niego kilka razy a widzę, że logował się na Allegro. Być może to jeszcze nie byłoby jakimkolwiek problemem, cóż zdarzają się niezadowoleni, takie życie.
Problem jest w tym, że jeden tego typu "wybryk" radykalnie zdemolował idealne jeszcze chwilę temu (zdaniem Allegro) statystyki ocen sprzedaży. Nagle pojawiły się "nieodpowiednie", poniżej, 98% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie, SMART poszedł się "kochać" itd.
Jak statystyki oceny sprzedaży mogą być podatne na takie rozchwianie się przez tylko jedną ocenę?
Nie powtarza się ten wątek?🤔
Nie dokładnie Królu! 😉
@atechnik_sklep Twoja jakość sprzedaży jest wciąż na wysokim poziomie, a w Twoich ofertach jest oznaczenie Smart! - procent poleceń od kupujących nie spadł poniżej 98%.
Planujemy zmiany w systemie ocen i komentarzy, wciąż rozwijamy się i wprowadzamy nowe rozwiązania, jednak na razie nie mogę zdradzić żadnych szczegółów. O wszystkich zmianach będziemy Was informować z wyprzedzeniem.
Teraz jest tak jak piszesz ale po tym jednostkowym wybryku, o którym pisałem tak nie było. Takich ocen nie można w żaden sposób uznać za rzetelne! Ocena negatywna nie może w tak znaczny sposób demolować ocen sprzedaży bo jest to działanie na szkodę Sprzedawcy. Zwłaszcza, że w sytuacji obecnej klient nie musi wystawić oceny pozytywnej a negatywną wystawia chętnie i wtedy Allegro umywa ręce wołając "to nie my".
@la_nika Szkoda, że Twoja odpowiedź to takie nic nie znaczące marketingowe gadanie.
Co do oceny sprzedaży to nadal jest - "97% Sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie" 😉