Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wszędzie czytam że nie ale mój negatyw jest absolutnie nieuzasadniony na co Allegro ma wgląd z korespondencji z "trudną" klientką, kłamie że nie dostała w terminie i bez żadnych wyjaśnień a nadałem przesyłkę w dniu zamówienia i dostała w teminie przewidzianym przez Paczkę w Ruchu Orlen
@ELEKTROMARKET Jak negatyw nie zawiera obraźliwych słów ani naruszenia regulaminu to Allegro ma gdzieś nieuzasadniony wpis > odpiszą Ci, że kupująca ma prawo do subiektywnej oceny i żebyś sam się z nią dogadał co do usunięcia opinii.
napisałem do klientki (telefonu nie odbiera) że zrobiłem wszystko jak trzeba a Orlen to nie kurier ani Inpost żeby dostarczył na następny dzień i zapytałem co mogę zrobić żeby usuneła negatyw
ale tylko odpisała że kabel był zapakowany w pudełko po kaszy co świadczy o złym traktowaniu jej jako klienta (w środku kabel był w firmowym opakowaniu) i na tym kontakt się urwał, napisałem jeszcze że wyslę jej ponownie w superpudełku (bo kabelek jest za grosze) ale nadal milczy i weź się z taką dogadaj,
No to widzisz, opakowanie mogło być lepsze> 🤗
zawsze wychodziłem z założenia że opakowanie ma chronic zawartość a nie "wyglądać" poza tym jak ktoś ma zły dzień (a kobiety szczególnie) to wszystko je drażni no i się na mnie wyładowała
Paczka w ruchu ma regulaminowy termin doręczenia D+4, a Inpost D+5 (od października 2023, nie dotyczy Allegro Inpost, gdzie termin to nawet 60 dni). Jak nadałeś 10 stycznia, to termin doręczenia upływa dopiero 16 stycznia (soboty i niedziele nie wliczają się do terminu). Tak więc dostała paczkę przed terminem i jeszcze narzeka. A co do opakowania transportowego, to ma ono skutecznie chronić zawartość przed uszkodzeniem i dostępem do zawartości.
ps. Pewnie kabelek zapakowany oryginalnie w foliową torebkę.
oczywiście, że w środku był kabelek w firmowym opakowaniu a to że włozyłem do pudełka zgnieciony papier (nie gazetę) żeby nie latało to skwitowała "wepchniety kawałek papieru" co ponoć nie przystoi firmie bo wg niej powinna być folia bąbelkowa, nowy gruby kartonik i koperta kurierska cokolwiek przez to rozumie
pewnie chodzi o to że jak pisze Allegro przy moich aukcjach "Przewidywany czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego" a ja wysyłam w dniu zamówienia i przy paczkomatach (90% wysyłek) kupujacy dostaje przesyłke nast. dnia
@ELEKTROMARKET Niczego nie ugrasz > wystawiła, to weź na klatę i działaj dalej > możesz tylko napisać do niej o usunięcie
Ostatnio też dostałem negatyw > zgodność z opisem 5 gw. > obsługa 1 gw. > bez żadnego uzasadnienia > doświadczony forumowicz wytłumaczył mi, że być może kurier cisnął paczkę pod drzwiami, a ja oberwałem rykoszetem > no cóż, mówi się trudno i kocha się dalej😍
@ELEKTROMARKET Ja osobiście wstydził bym się wysłać cokolwiek w pudełku po kaszy, ryżu itp > co prawda korzystam czasami z puszek po kukurydzy, groszku czy pomidorach, ale stosuję je do bezpieczniejszego zapakowania obiektywu > obiektyw w bąbelki, puszka do ochrony > ale wszystko dodatkowo zapakowane w bąbelki i dopiero w karton > nikt nigdy nie miał pretensji > czasem w opinii było "pancerne pakowanie"
ja od 20 lat wysyłam w używanych pudełkach w ramach "zero waste" i nikt nie zgłaszał zastrzeżeń, dopiero jak nie mam pod ręką pasującego pudełka to używam nowych pudełek lub kopert bąbelkowych ale zawartość jest zawsze doskonale zabezpieczona, jak widać są ludzie przewrażliwieni na tym punkcie, wszystkim nie dogodzisz
w pudełko po kaszy pudełkach w ramach "zero waste" może ktoś pomyślał że pozywasz się śmieci!😁
w korespondencji z klientką użyłem określenia "zrównoważony rozwój" ale faktycznie uważam że trzeba wykorzystywać takie opakowania jeżeli chronią wysyłkę niż wyrzucać na makulaturę,
znajomi o tym wiedzą i przy każdej okazji dostaję różne pudełka niektóre są b. wysokiej jakości pięknie zdobione aż żal wyrzucać, ale podejrzewam, że gdyby pudelko było od Apart, Kruka czy Yes też by mi zarzuciła brak profesjonalizmu.
Ponad 20 lat sprzedaje na Allegro i wiem że czasem trafia się klient, któremu w żaden sposób sie nie dogodzi i tak właśnie jest w tym przypadku no bo kto by nie chciał dostac jeszcze raz to samo zamówienie za darmo w super-extra-delux opakowaniu?
@ELEKTROMARKET W używanych pudełkach kartonowych , w których odbieram przesyłki > ja tez je wykorzystuję > ale to kartony i muszą być w miarę dobrym stanie > czasem nawet kolorowe po sprzęcie AGD > owszem dostaję też w pudełkach po art. spożywczych > wkurza mnie to, ale one natychmiast wędrują do śmieci > nawet nie wykorzystuję jako wypełniacz > nigdy nie wystawiłem za to negatywa
No niestety musisz zmienić trochę to "zero waste" i nie wykorzystywać wszystkich śmieci > tylko poprawić sposób pakowania.
ale to bylo nowiutkie, czyste pudełko z którego wyjąłem 4 torebki z kaszą a jego rozmiar był idealny na mały kabelek, jeszcze nakleiłem etykietę na duże zdjecie i napis "Kasza Gryczana"
nie myślałem że kogoś to urazi tym bardziej że szerokie taśmy firmowe zasłaniały wiekszość pozostałej powierzchni, tyle że pudełko pognietli w czasie transportu to i wyglądało nieładnie, dostałem zdjęcia + poradę żeby umieszczać w opisie aukcji że wysyłam w "nieprofesjonalnym opakowaniu"
sęk w tym że te kabelki i tak w większości wysyłam w kopertach bąbelkowych bo nie zawsze mam takie pudełka "z recyklingu" pozostaje mi za każdym razem pytać czy może byc wysłane w pudełku po kaszy czy ryżu co dla normalnego klienta może być nieco komiczne
@ELEKTROMARKET "dostała kabel w pogniecionym pudełku " > takie pudełka po kaszy, ryżu czy herbacie są w porównaniu z kartonowymi 4,5 razy cieńsze, a co za tym idzie dużo mniej odporne na pogniecenie w transporcie > nawet koperta bąbelkowa lepiej wygląda > jesteś dorosły, zrobisz jak zechcesz, ale ja na Twoim miejscu zmienił bym trochę podejście do opakowań
"Zero waste" owszem, ale nie oznacza to, że można używać śmieci > widocznie babka była wyjątkową estetką > a może miała "złe dni"👹 > "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu"
@client11546 Bez urazy > proponuję zaopatrzyć się w "Słownik Języka Polskiego" > sprawdzać pisownię, składnię itp. przed zamieszczeniem postu > po prostu trzeba się mocno zastanawiać o co Ci chodziło > albo nie udawać analfabety😁
@ELEKTROMARKET z mentalnością Kalego nie wygrasz
jak zapytasz takiego Kupującego czy jest za ochroną środowiska
przy pakowaniu przesyłek - to dopowie ci, że tak
jak zapytasz takiego Kupującego czy możesz mu wysłać w opakowaniu po kaszy
to masz odpowiedź, że nie
My działamy dokładnie jak ty - staramy się nie wprowadzać do obrotu niepotrzebnie nowych opakowań, towar ma być zapakowany w sposób bezpieczny
Odrzuca nas mentalność takich osób dla których ekologia kończy się na wyrzuceniu opakowań do wybranego kolorowego śmietnika
Każde nowo wprowadzone opakowanie mniej do obrotu - mniej zużycia wody, co2, energii, zatrucia rzek i itp
Zero waste nie polega używaniu ładnych pudełeczek, tylko na powtórnym wykorzystaniu używanych opakowań
Okoliczny paczkomat wygląda jak śmietnik - dziesiątki rozwalonych opakowań (nawet ładnych i nowych)- zamontowano kamery i tabliczki by odstraszyć takich śmieciarzy - nic to nie dało
@ELEKTROMARKET my też mieliśmy za takie pakowanie negatywy - trudno uważam, że
dla ochrony środowiska warto - tysiące zapakowanych w ten sposób przesyłek - planeta mniej cierpi (okoliczne sklepy znoszą nam opakowania)
Cieszy nas jak my otrzymujemy przesyłkę, która ma np: 7-8 naklejonych wcześniejszych etykiet - widać, że nasi sprzedawcy też szanują planetę.
Kłamie a z jakiego powodu?
podejrzewam, że klientka pierwszy raz zamawiała przez paczkę w Ruchu (obecnie Orlen) tam jest tak że nawet jak nadam dzisiaj w dniu zamówienia to paczka jest odbierana z kiosku dopiero nast, dnia o 5 rano a później to już nie wiem co sie dzieje z przesyłką ale zamówione i nadane 10.01 doszło do klientki 13.10 i ma żal do mnie że nie dość że dostala paczkę z opóźnieniem to jeszcze jej o tym nie poinformowałem a ponadto dostała kabel w pogniecionym pudełku po kaszy gryczanej zamiast w solidnym pudełku w kopercie kurierskiej (?) co świadczy o moim skandalicznym traktowaniu klientów...
allegro sprzedawcom nie pomaga a złaszcza kontom prywatnym ja dostałam wiglie zrobiła wielko przysługę tej pani nie dosc że zemnie zrobiła chamkę allegro jedne komentarz usuneło to wystawiła drugi a ja nie mogę jej odpowiedzic taka jest polityka allegro trzecie konto mam załatwione HOROR