Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak w temacie, chodzi o zmianę danych (konkretnie numeru telefonu) w stopce automatycznej wiadomości wysyłanej przez allegro do kupujących. Znalazłem informację, że tych wiadomości nie da się normalnie edytować, jednak skąd w takim razie w stopce tej wiadomości pojawia się konkretny numer telefonu, skoro nie jest podany nigdzie w danych konta? Proszę o pomoc w tej sprawie.
@_SEB-COMP_ możesz to zmienić w zakładce Dane konta 🙂 Masz tam podany numer telefonu i dlatego jest on wysyłany w wiadomości do kupujących.
Witam, problem w tym, że w danych konta jest podany inny numer telefonu i to on powinien być wyświetlany zamiast tego co jest obecnie. Numer jest podany tylko w zakładce "Adresy do wysyłki" jednak te się wyświetlają kiedy coś kupię z tego konta i wybiorę dostawę na konkretny adres z przypisanym tym numerem.
@_SEB-COMP_ potwierdź proszę, czy ten numer: 883***444 jest poprawny i powinien być w e-mailu do kupujących? Napiszę do odpowiedniego zesołu w tej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam 🙂
Tak, ten numer powinien widnieć w wiadomościach. Adres email też powinien być ten co jest podany w danych konta (kontakt@seb....).
@_SEB-COMP_ otrzymałam odpowiedź, że możesz spersonalizować dane do wglądu dla kupujących w tej zakładce. Sprawdź proszę jaki tam masz wpisany numer telefonu?
W tej zakładce ten numer NIE jest podany. Sprawdziłem również tą zakładkę za innych połączonych kontach (w sumie z tym 3 konta) i na żadnym ten numer nie jest podany w tej zakładce. Są dwa inne numery telefonu i inny adres email niż ten w wiadomości automatycznej do klienta.
@_SEB-COMP_ dziękuję za informację! Ponownie skierowałam tą sprawę na konsultację, dam znać gdy otrzymam odpowiedź co może być przyczyną takiego błędu.
@_SEB-COMP_ czy mogę Cię poprosić o przesłanie zrzutu ekranu gdzie dokładnie pojawia się niewłaściwy numer telefonu (możesz przesłać ten zrzut na spolecznosc@allegro.pl) oraz informację czy zdarzyło się to raz, czy taki problem pojawia się każdorazowo po zakupie?
Witam,
Przesłałem zrzuty ekranu oraz informacje na adres spolecznosc@allegro.pl dnia 14.09.2021. Kiedy mogę się spodziewać jakiejś odpowiedzi?
@_SEB-COMP_ dziękuję za przesłanie zrzutów. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, jesteśmy w trakcie wyjaśniania na czym polega problem. Wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam wyczerpującą odpowiedź i rozwiązanie.
@_SEB-COMP_ najmocniej Cię przepraszam za długi czas oczekiwania. Na Twoim koncie wszystko się zgadza, a wiadomości e-mail jakie przesłałeś na zrzutach nie pochodzą od Allegro, ale z Twojego sklepu. Czyli problem z nieaktualnymi danymi zawartymi w nich wynika z ustawień w autoresponderze.