anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy istnieje możliwość zwrotu po upływie 180 dni

xalexandrax13
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam maszyny, które cały czas się psują. W ciągu roku, (bo tyle czasu już je mam) maszyny były 6 razy na serwisie, po ostatnim serwisie kazali nam nawet zapłacić za wymienienie silnika, obciążając nas winą, co po oględzinach fachowca okazało się jednak, że winą jest wadliwa maszyna.

 

Co zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Ziolko39
#21 Demiurg#

@xalexandrax13 Jeżeli zakup był przez Allegro to od razu trzeba było zgłaszać reklamacje do sprzedawcy, a nie bawić się w serwis

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xalexandrax13 Nie znasz swoich praw, reklamuj z tytułu rękojmi, za towar odpowiada sprzedający i już po drugiej awarii musi zwrócić Ci środki, poczytaj tu jak to działa: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

a wszelkie sprawy ze sprzedającym załatwiaj przez Allegro, pomogą Ci masz zawsze dowody: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

xalexandrax13
#1 Nowicjusz#

A w przypadku zakupu maszyn na firmę? Bo to też inaczej jest jakoś liczone...

Pisałam już przez Czat allegro z konsultantem, zgłosił to do zespołu mediacji, ale czy to cos da? 

oznacz moderatorów