Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam maszyny, które cały czas się psują. W ciągu roku, (bo tyle czasu już je mam) maszyny były 6 razy na serwisie, po ostatnim serwisie kazali nam nawet zapłacić za wymienienie silnika, obciążając nas winą, co po oględzinach fachowca okazało się jednak, że winą jest wadliwa maszyna.
Co zrobić?
@xalexandrax13 Jeżeli zakup był przez Allegro to od razu trzeba było zgłaszać reklamacje do sprzedawcy, a nie bawić się w serwis
@xalexandrax13 Nie znasz swoich praw, reklamuj z tytułu rękojmi, za towar odpowiada sprzedający i już po drugiej awarii musi zwrócić Ci środki, poczytaj tu jak to działa: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
a wszelkie sprawy ze sprzedającym załatwiaj przez Allegro, pomogą Ci masz zawsze dowody: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
A w przypadku zakupu maszyn na firmę? Bo to też inaczej jest jakoś liczone...
Pisałam już przez Czat allegro z konsultantem, zgłosił to do zespołu mediacji, ale czy to cos da?