Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie dotyczy metod płatności wybranych przez kupującego w celu opłacenia zakupu.
Mianowicie gdy klient wybierze płatność Blikiem czy kartą płatniczą (jak rozumiem przez PAYU) to kasa za sprzedany towar jest natychmiast (ja płace jak chcę coś kupić poprzez PAYU i przekierowuje mnie na stonę mojego banku) u sprzedającego na jego rachunku PAYU
A co sie dzieje gdy metoda płatności (wg. komunikatu w meilu - Allegro Finanse - Kupujący Client:xxxxxxxxx wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofercie) to nazwa banku np. Bank PKO albo przelew tradycyjny?
Może to znaczyć między innymi to, że klient- kupujący mógł pójść czy do oddziału banku czy to na pocztę i tam opłacić zakup co mogło by się wiązać z kilkudniowym oczekiwaniem na pojawienie sie pieniążków?
Blik,Visa, bank - płatność (powinna być) natychmiastowa.
Płatność przelewem tradycyjnym - zależy - być może Klient uda się do placówki PP albo Banku Spółdzielczego albo swojego banku i zapłaci - i potrwa to tyle ile trwa... (1-3 dni robocze?)
Albo zaloguje się na stronę swojego Banku i zleci przelew - też potrwa 1-2 dni robocze?
! Szybki przelew, Blik środki są w większości od razu na koncie sprzedającego w zakładce AF, ale może iść do końca następnego dnia roboczego.
2 Tak, może iść do banku, na PP i opłacić ale taki przelew idzie do 5 dni.
@Skill_Player Gdy klient wybierze przelew tradycyjny, zazwyczaj płaci na poczcie lub w oddziale swojego banku. Wtedy faktycznie czas oczekiwania na wpłatę się wydłuża do kilku dni.
Natomiast kiedy widzisz nazwę banku, klient korzysta z szybkiej wpłaty online i czas oczekiwania na pieniądze nie powinien być dłuższy niż w przypadku zapłaty kartą czy Blikiem.
Dziękuje wszystkim za wyjaśnienie sytuacji.
We wtorek klientka kupiła przedmiot aczkolwiek jeszcze nie opłaciła a w sposobie płatności i dostawy na meiliu widnieje metoda : Bank PKO.
Dzisiaj natomiast inny klient też coś kupił a metoda płatności to: przelew tradycyjny. Tak więc chciałem się upewnić, doszkolić w tych metodach bo przeważnie klienci płacą od razu.
@nat_not właśnie miałem zgłosić się z tym do Ciebie bo mam mieszane odczucia (można to nazwać podejrzeniami) co do pierwszej transakcji o której wspomniałem wyżej.
Mogła byś zobaczyć i napisać kiedy dokładnie rejestrowała się klientka (świeże konto, ma niecały miesiąc) chodzi o dzień rejestracji. Klientka z tej transakcji:
Numer zamówienia |
19ecda81-d5c1-11ec-b438-bfd1e7eeba2c |
@Skill_Player Nie przekazujemy takich informacji.
Płatność do tej transakcji jest rozpoczęta. Najprawdopodobniej klientka w ogóle jej nie zleciła, jedynie wskazała metodę płatności w formularzu.
@nat_not to może inaczej ^^ - czy rejestracja tego konta nastąpiła w dniu zakupu u mnie na aukcji? 😜
Jeszcze jedno pytanie o którym zapomniałem wcześniej.
Jeżeli klient opłaca zamówienie na poczcie lub w banku przelewem tradycyjnym to czy status płatności zmienia się automatycznie w zamówieniach też na - "opłacone" i pieniądze są przekazywane do Allegro Finanse, czy kasa wędruje bezpośrednio na konto bankowe?
@Skill_Player O szczegółach dotyczących działań i danych na kontach informujemy jedynie ich właścicieli.
Jeśli klient opłaca zamówienie przelewem tradycyjnym przez Allegro Finanse, status płatności się zmienia i środki trafiają na Twoje saldo, kiedy je zaksięgujemy.