anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy da się anulować zakup na prośbę kupującego po kliknieciu "w realizacji"?

MAMY ROZWIĄZANIE!
_Presto
#9 Pomysłodawca#

Kupujący kupił towar za pobraniem, niestety nie ma już opcji anulowania zamówienia. Dzwonił czy mogę ten zakup anulować ze strony sprzedającego? Jak to ogarnąć?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Presto nie , Ty nie anulujesz , zmień status zamówienia na ,, nowe ,, powinna wrócić klientowi opcja anulowania  ,a jeśli nie wróci trzeba będzie skorzystać z z funkcji , ,zwróć zakup ,,

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_Presto Sprzedający nie może anulować zakupu, może to zrobić tylko kupujący, skontaktuj się z nim i wyjaśnij sytuację. Kupujący robi to z pozycji zakładki" Moje zakupy" może anulować albo zrobić zwrot, zadziała tak samo.

oznacz moderatorów
_Presto
#9 Pomysłodawca#

Przy zmianie statusu na "nowe" anulowanie nie wróciło. Przy zaznaczeniu zwrot towaru przez kupującego jest konieczne jeszcze jakieś działanie z jego strony?

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_Presto Sprzedający nie może anulować zakupu. Skąd taki pomysł? Opisałem Ci jak to wygląda.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Presto może zbyt długi czas od zakupu , wypełnia formularz zatwierdza , a Ty otrzymujesz na maila wiadomość . O zwrot prowizji będziesz musiał pisać przez formularz kontaktowy .

oznacz moderatorów