Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jako sprzedający mogę anulować zakup klienta? Produkt, który został kupiony, przy pakowaniu na magazynie okazał się uszkodzony. Nie mogę go więc wysłać klientowi, a nie posiadam więcej sztuk.
Jak mogę anulować ten zakup? Wystarczy, że powiadomię klienta i zwrócę pieniądze? Czy można to anulować jakoś 'oficjalnie' na allegro. I czy taka transakcja niby kupiona i opłacona, ale ze zwrotem kwoty z mojej strony i nie nadanie paczki, będzie jakoś wpływać na moje statystyki?
@IW0NEX jak nie masz produktu, to oddaj kasę, przeproś klienta i poproś Allegro o zwrot prowizji, bo oficjalnie nie możesz anulować transakcji, najgorsze co Cię może spotkać to negatyw od niezadowolonego klienta
Okay, dzięki. Szkoda, wg mnie skoro klient ma prawo i opcję anulowania zakupu u nas, to my jako sprzedający, również powinniśmy taką możliwość mieć i móc z niej skorzystać "w nagłych" przypadkach.
@IW0NEX to akurat nie jest wymysł Allegro, tylko ustawodawca nie przewidział takiej opcji😔
okay, dzięki