Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Badz czy da sie jakos ja zmienic
@Client:46722372 Dziękuję, otrzymałam wiadomości od Ciebie, ale tak jak pisałam wcześniej, na wszystich odbiorcą są Przelewy24, a Twoje środki są na saldzie w PayU. Musisz wykonać jeszcze jeden przelew weryfikacyjny, tym razem do PayU, a tutaj znajdziesz do niego dane: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system
Jak wpisuje te dane aby zrobić przelew pisze ze numer konta nieprawidłowy
Jest pani w stanie wysłać mi dane do przelewu
@Client:46722372 czy w tej zakładce w części poświęconej operatorowi PayU kliknąłeś "przejdź do banku". Czy próbowałeś zrobić przelew tradycyjny ze swojego konta bankowego wpisując dokładnie te same dane, które wyświetliły się po "przejdź do banku"? Te dane muszą być prawidłowe, może jedna cyfra gdzieś umknęła przy przepisywaniu? W razie problemów prześlij proszę zrzut z komunikatem (zasłaniając wrażliwe dane), pomożemy!
Wysłałem maila
Lecz nie wyślę zrzutu ponieważ nie można zrobić zdjęcia ekranu na aplikacji banku
Jest możliwość kontaktu z panią przez np messengera aby mogła pani mi wytłumaczyć jak zrobić ten przelew poprawnie juz 2 tydzień próbuje wyjaśnić ten problem aby wypłacić pieniądze
@Client:46722372, poprosiłam, aby ktoś skontaktował się z Tobą mejlowo w tej sprawie. 🙂
Dziękuję wszystkim za pomoc sprawa wyjasniona