Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem moj nie dotyczy zakupu ani sprzedazy. Mam konto na Allegro ponad 8 lat. W sobote 09/08/2025 roku zostala pobrana kwota 14.99zl z mojej karty. Kilka lat temu jak mialem problem znalazlem numer kontaktowy z operatorem ktory pomogl mi go rozwiazac . Obecnie nie jest to takie proste. Mozna opisac problem ale pytania dotycza tylko problemow zwiazanych z zakupem lub sprzedaza. Wystarczyloby dopisac jedno pytanie " Inny problem" i tylko tyle i az tyle . Na kontakt telefoniczny nie mam co liczyc bo nie mam polskiego numeru a jak czytalem forum to niestety liczba i opinie klientow zacznaja mnie przerazac . Jak wspomnialem nie jestem sprzedajacym ani nic nie kupilem od ponad miesiaca czasu a wyzej wymieniona kwota zostala pobrana przez Allegro.pl . Zaznaczam ze nie zaznaczalem zadnej subskrybcji bo nie uwazam tej praktyki by placic za nic. Mimo to ze nie jest to zbyt duza kwota , to prosze o jej zwrot dla zasady - nie ja osobiscie wplacam , nikt po za mna nie ma prawa pobierac. Jezeli w ciagu 7 roboczych dni nie nastapi zwrot , likwiduje konto a sprawe zglosze do UKiK u .
@Client:44171085 obstawiam miesięczna subskrypcję allegro Smart może być na którymś koncie allegro. Jak masz podpięta kartę to odejmij 9d allegro.
Rozmowę można zamówić wypełniając formularz.
@Client:44171085 rozmowę telefoniczną z naszym doradcą możesz zamówić przez formularz kontaktowy:https://allegro.pl/pomoc/kontakt Gdy w polu "Wpisz swoje pytanie" napiszesz na czym polega Twój problem, kliknij następnie w przycisk "Wybierz sposób kontaktu" i jedną z opcji tam będzie rozmowa telefoniczna.