anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klient, który zgłasza wadę towaru, żeby dostać zwrot pieniędzy musi zwrócić towar?

hbkosmetik
#1 Nowicjusz#

Klientka kupiła towar. Zgłosiła reklamację, że towar ma wadę i żąda zwrotu pieniędzy. Czy musi zwrócić towar,żeby otrzymać zwrot?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@hbkosmetik tak , jeśli tego wymagasz jako sprzedawca , masz jednak prawo zdjąć ten obowiązek z klienta jeśli koszty powrotu są zbyt duże w stosunku do wartości towaru .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Powinna, ale tyna swój koszt odbierasz reklamację wg ustawy. Może ci się nie opłacać go ponosić a reklamację rozpatrzysz po zdjęciach 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot bo ma wadę to reklamcja, a jak rekalamcja to wszystko jest po twojej stronie, nie musisz zwracać środków, możesz naprawić ale wszystko jest po twojej stronie, ale jak to ma być zwrot bez podania przyczyny to tak musi go zwrócić, ale ty masz max 14dni na zwrot środków od chwili zgłoszenia zwrotu.

oznacz moderatorów