Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła towar. Zgłosiła reklamację, że towar ma wadę i żąda zwrotu pieniędzy. Czy musi zwrócić towar,żeby otrzymać zwrot?
@hbkosmetik tak , jeśli tego wymagasz jako sprzedawca , masz jednak prawo zdjąć ten obowiązek z klienta jeśli koszty powrotu są zbyt duże w stosunku do wartości towaru .
Powinna, ale tyna swój koszt odbierasz reklamację wg ustawy. Może ci się nie opłacać go ponosić a reklamację rozpatrzysz po zdjęciach
Zwrot bo ma wadę to reklamcja, a jak rekalamcja to wszystko jest po twojej stronie, nie musisz zwracać środków, możesz naprawić ale wszystko jest po twojej stronie, ale jak to ma być zwrot bez podania przyczyny to tak musi go zwrócić, ale ty masz max 14dni na zwrot środków od chwili zgłoszenia zwrotu.