Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam ustawionego smart paczkomat oraz kurier. Dziś sprzedały mi się dwie rzeczy w cenach 70 i 90zł z czym, że ta oferta za 70 nie była objęta smart kurier. Klient zapłacił przez payu i wpłynęła tylko wpłata bez przesyłki i nie jest ona zaliczona do smarta. Widnieje tylko napis:
Metoda dostawy
Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym
Moje pytanie jak to mam teraz załatwić czy klient ma mi dopłacić przesyłkę, a jak posiada smarta to jak to podciągnąć pod smarta? Proszę o podpowiedź.
@METALIK-Autozlom Klient powinien się skontaktować z Tobą i ustalić koszt dostawy, więc wyślij mu ile ma dopłacić za wysyłkę 🙂 Pod smarta po zakupie nie podciągniesz 😞