anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klient powinien pokryć koszt przesyłki, której nie odebrał z paczkomatu?

lemantoda
#1 Nowicjusz#

Witam,

Klient zamówił Moduł GPS do robota koszącego trawę Lamdroid. Zamówił za pobraniem. Kwota pobrania obejmowała koszt zakupu oraz przesyłkę do paczkomatu około 15 zł. Klient nie odebrał paczki. Gdy do niego zadzwoniłem powiedział, że jest w trasie i nie odbierze przesyłki.

Teraz muszę wystawić FV KOREKTĘ do zakupu. 1 do 1. Jednak mam poczucie, że zostałem oszukany. Poza samym pakowaniem, wysyłką i obsługą zapłaciłem również za przesyłkę. Moim zdaniem klient powinien zapłacić za przesyłkę, której nawet nie odebrał. Nie był to zwrot produktu. To było zamówienie i nie odebranie produktu. Świadome i w moim mniemaniu zrobione z premedytacją. Towar za pobraniem. Brak konsekwencji dla kupującego!!! Co w takiej sytuacji można zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie musi pokryć, ale jak chcesz to odzyskać?

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@lemantoda No i jeszcze prawdopodobnie pokryjesz koszt zwrotu paczki do nadawcy....

oznacz moderatorów

fhulewer
#2 Obserwator#

Mam wrażenie, że podobne sytuacje zaczynają być negatywną normą. Ja w dniu dzisiejszym dostałam zwrot kremu do rąk - powód zwrotu zamówione przez pomyłkę. Natomiast moim zdaniem było to wyłudzenie Smarta, gdyż pozostałe zamówione produkty nie zostały zwrócone. Klient zadowolony ja po stracie bo dla klienta przesyłka za darmo ja koszty ponieść muszę. Czy ktoś z Allegro w ogóle zwraca uwagę na podobne sytuacje bo chronić sprzedających, czy kupujący zawsze jest po tej silniejszej stronie?

oznacz moderatorów