Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klienta zakupiła u nas urządzenie który niby przyszło porysowane ( poniżej załączam zdjęcia, osobiście nie widzę tam uszkodzeń ) uznaliśmy,że możemy wymienić na nowe oczywiście na nasz koszt, stwierdziła,że nie będzie zwracać ponieważ już go używa. Zaproponowaliśmy zatem dodatkowe gadżety uznała,że też nie chce po czym wystawiła negatywny komentarz gdy do niej zadzwoniliśmy powiedziała,że usunie jeśli zwrócimy jej różnicę miedzy naszym urządzeniem i najtańszym jakie znajdzie w sieci. Nasze urządzenia są oryginalne, nowe i nie możemy pozwolić sobie na tego rodzaju sytuacje. Komentarz negatywny ze strony klientki został wystawiony czy słusznie?
Nie ma czegoś takiego, słusznie niesłusznie, komentarz powinien być odzwierciedleniem zakupu, a takie postępowanie jest niezgodne z prawem, regulaminem i jak masz dowody to zgłoś o jego usunięcie.😁
@LEW433 ma rację
to jest niezgodne z prawem
ale allegro pozwala na takie działania mimo, że prawo nakazuje reakcji portalu w tym temacie
Komentarz może jest i zgodny z regulaminem allegro (subiektywna ocena ) i allegro ci go raczej nie usunie ale jest na pewno krzywdzący jako że szukaliście rozwiązania a klientka wykazała pazerność . Tolerować takich wymuszeń nie można ale możesz dopisać do komentarza odpowiedź z wyjaśnieniem jej zachowania ,bez epitetów ale tak by było to jasne dla innych waszych klientów. Był tu ostatnio wątek że ktoś wygrał nawet w sądzie za niesłusznie wystawiony negatyw ,więc jak masz dowody ,czas i zdrowie to też możesz spróbować.