Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedałam nowe buty i wysłałam je kupującej w stanie idealnym, nowe. Otrzymałam niespodziewanie zwrot z kartką w środku, że kupująca zwraca buty, ponieważ noszą ślady użytkowania i prosi o zwrot pieniędzy na podane konto. I tu niespodzianka, bo buty faktycznie z brudnymi podeszwami i obtartą piętą, Ponieważ kolor jasny beżowy i wykonanie ze skóry zamszowej, to ciężko by było takie ślady zmyć. Wysłane zostały na 100% w stanie idealnym bez tych śladów. Jestem tego pewna, bo sprawdzałam przed wysłaniem dokładnie czy wysyłam prawidłowy rozmiar i buty dokładnie obejrzałam. Mam wrażenie, że Pani je ubrała raz, po czym doszła do wniosku, że jej nie odpowiadają i zobaczywszy, że trochę pobrudziła doszła do wniosku, że nie przyjmę zwrotu bez podania przyczyny, więc odeśle i napisze że takie dostała. Teraz jej słowa przeciwko moim. Czy ktoś miał podobny problem, lub wie jak taką sytuację rozwiązać? Co w takiej sytuacji zrobić?
Z góry dziękuję za pomoc.
@Enolka2 Masz zdjęcia sprzed wysyłki? Te miejsca gdzie widać ślady użytowania? Jezeli tak to odpisz że reklamację odrzucasz jako bezzasadną i uzasadnij.
Zwrot czy reklamacja???🤔
Nie było formularza odstąpienia od umowy, więc chyba reklamacja
No to tak napisał @pinsplash jak masz dowody to odrzuć reklamację.
Tak mam zdjęcia. A co w takim razie dalej zrobić z butami. Odesłać na swój koszt?
@Enolka2 Ja bym dla pewności dopytał kupującego czy to zwrot czy reklamacja, dla pewności. Tak. jak reklamacja nie uznana to musisz odesłać.
Dziękuję za pomoc😊
@Enolka2 Takich problemów jest tu opisanych wiele, jeżeli po zwrocie towar nosi ślady użytkowania, obniżyła się wartość towaru to masz prawo obniżyć wartość zwrotu, musi to być obiektywnie zrobione, najlepiej zrób dokumentację bo kupujący może się z tym nie zgodzić i może być dyskusja i także POK. Musisz zdecydować czy obniżasz zwrot środków, może być "walka" i z pewnością odpowiedni komentarz, ale masz prawo obniżyć zwrot środków.