Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam problem z kupującym. Kupił on u mnie 3 produkty. Dotarły wszystkie i po 9 dniach zgłosił zwrot bez podania przyczyny. Zwrot przyjechał i okazało się że wszystkie 3 monitory są uszkodzone. Z naszej strony poszła reklamacja do przewoźnika i informacja do klienta. Klient nie odpowiadał na nasze wiadomości i telefony do momentu aż zaznaczyliśmy, że odrzucamy zwrot. Wtedy zaczęła się dyskusja. po 7 dniach dyskusji klient zmienił front i zaczął mówić że on dostał uszkodzone monitory. Oczywiście allegro stoi po naszej stronie i czeka na decyzję przewoźnika. Natomiast w tym momencie klient oświadczył, że składa rękojmię na całe zamówienie.
Macie jakieś rady?
@computer-service a one się uszkodziły w transporcie - złe pakowanie ?
Jak odstąpił towar nie należy do niego, ale nie możesz odmówić zwrotu, musisz wycenić na tyle ile warte jest to co odesłał 🙂
Jak to zakup konsumencki nie ma czegoś takiego jak rękojmia od 1 stycznia 2023 r. 🙂
produkt uległ uszkodzeniu w drodze powrotnej. Klient źle zapakował
zakup na firmę zajmującą się handlem w sieci i fotografią
Jak wiesz i masz dowody że zostały źle zapakowane, że kupujący uszkodził to odrzuć reklamację, nie masz ..to powinieneś uznać reklamację. A czy ten zwrot odesłanie było ze Smartem czy samodzielnie kupujący odsyłał?
klient zapłacił za transport powrotny
Więc to on odpowiada za powrót. A masz jakiś dowód (zdjęcia) z chwili powrotu przesyłki, dobrze mieć tutaj byłoby.
@computer-service w sumie to nawet nie mógł odstąpić, więc to zakup B2B jak ustaliliście że przyjmiesz to nie ma problemu, źle zapakował, spisany protokół, reklamacja zgłoszona, poczekaj na decyzję, albo dostanie odszkodowanie albo nie to już jego problem, teraz może zapomnieć o rękojmi 😞