anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kwestia zwrotu- 3 rzeczy w jednej przesyłce, jedna z nich omyłkowo wysłana inna

MAMY ROZWIĄZANIE!
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

3 rzeczy w jednej przesyłce, jedna z nich omyłkowo wysłana inna.
Faktem jest:
1. Pomyliłem produkty opisując ( krem- zamiast 75ml przekopiowałem opis 150ml)

2. Klientka zamówiła 3 przedmioty w tym ten nieszczęsny krem x2 a ja tego nie dopatrzyłem i wysłałem jeden i to jeszcze 2 razy mniejszy objętościowo

3. Od razu po weryfikacji po dostarczeniu sie odniosłem we właściwy sposób proponując alternatywne rozwiązanie z kożyścią dla klienta jednak osoba uparcie domaga się zwrotu wszystkich 3 transakcji.

Czy w związku z tym że jedna rzecz jest nie zgodna mogę wygenerować kod zwrotu dla tego jednego przedmiotu ?

Pozostałe produkty są absolutnie zgodne z opisem i nie ma powodu do zwrotu oprócz zmiany zdania klienta.

Transakcja jest na Allegro Lokalnie a przesyłka była darmowa dzięki SMART.

JESTEM NA WAKACJACH Z RODZINĄ I CIĄGLE MUSZE SZUKAĆ ZASIĘGU DLA SIECI A KLIENT ROZPOCZĄŁ PROCEDURE DYSKUSYJNĄ

Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Krzysztof

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Jedno zamówienie? składa rekalamcję a wina lezy po twojej stronie więc musisz to rozwiązać, odeśle całość to masz prawo to naprawić- nie musisz zwracać kasy.

oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

czy dobrze rozumiem?
ja zatwierdzam zwrot i wysyłam ponownie?

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@czystybiznes nic nie zatwierdzisz i to nie zwrot, reklamacja nich Ci odeśle jak zażąda zwrotu kasy za całość musisz oddać bo podlegasz pod rękojmię przy zakupach C2C chyba że sprzedajesz jako firma na Lokalnie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

czy dobrze rozumiem?
ja zatwierdzam zwrot i wysyłam ponownie?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@czystybiznes na Lokalnie nie ma zwrotów ani nic nie zrobisz, klientka reklamuje, doślij jej to co powinno być, lub poproś o złożenie reklamacji, odesłanie towaru, oddaj za odesłanie i podeślij to co powinno być 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

ale co z kwestią rozdzielenia , jedna rzecz jest niezgodna , ale 3 poszły na jednej przesyłce , czy można wygenerować zwrot tylko jednej z nich ( tej nie zgodnej) a reszte nie przyjąć reklamacji jesli nie ma powodu ku temu?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@czystybiznes na Lokalnie nic nie wygenerujesz, nic nie zgłosisz i nic nie zatwierdzisz 😞

Może całość dla klienta stanowiło komplet ? napisz czy sprzedajesz jako firma czy osoba prywatna ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

prywatna , każda rzecz to osobna bajka

oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

proponowałem bardzo korzystne rozwiązania od przelewu z korzyścią dla klienta do dosłania rekompensaującego towaru

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@czystybiznes to że Ty proponujesz to mało kogo obchodzi, podlegasz pod rękojmię i KC, klient reklamuje i podaje żądanie, może odstąpić, może poprosić o naprawę lub wymianę, Ty musisz się dostosować 😞  jak chce odesłać całość i żąda zwrotu kasy to nie masz wyjścia, oddajesz za wysyłkę - towar - odesłanie, lepiej nie kombinuj bo za 14 dni allegro za Ciebie wypłaci i doliczy Ci to do salda będziesz podwójnie w plecy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
czystybiznes
#8 Zapaleniec#

tego sie spodziewałem
trudno , mój błąd to teraz mam
serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam , hej 🙂

oznacz moderatorów