Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
3 rzeczy w jednej przesyłce, jedna z nich omyłkowo wysłana inna.
Faktem jest:
1. Pomyliłem produkty opisując ( krem- zamiast 75ml przekopiowałem opis 150ml)
2. Klientka zamówiła 3 przedmioty w tym ten nieszczęsny krem x2 a ja tego nie dopatrzyłem i wysłałem jeden i to jeszcze 2 razy mniejszy objętościowo
3. Od razu po weryfikacji po dostarczeniu sie odniosłem we właściwy sposób proponując alternatywne rozwiązanie z kożyścią dla klienta jednak osoba uparcie domaga się zwrotu wszystkich 3 transakcji.
Czy w związku z tym że jedna rzecz jest nie zgodna mogę wygenerować kod zwrotu dla tego jednego przedmiotu ?
Pozostałe produkty są absolutnie zgodne z opisem i nie ma powodu do zwrotu oprócz zmiany zdania klienta.
Transakcja jest na Allegro Lokalnie a przesyłka była darmowa dzięki SMART.
JESTEM NA WAKACJACH Z RODZINĄ I CIĄGLE MUSZE SZUKAĆ ZASIĘGU DLA SIECI A KLIENT ROZPOCZĄŁ PROCEDURE DYSKUSYJNĄ
Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Krzysztof
Jedno zamówienie? składa rekalamcję a wina lezy po twojej stronie więc musisz to rozwiązać, odeśle całość to masz prawo to naprawić- nie musisz zwracać kasy.
czy dobrze rozumiem?
ja zatwierdzam zwrot i wysyłam ponownie?
@czystybiznes nic nie zatwierdzisz i to nie zwrot, reklamacja nich Ci odeśle jak zażąda zwrotu kasy za całość musisz oddać bo podlegasz pod rękojmię przy zakupach C2C chyba że sprzedajesz jako firma na Lokalnie ?
czy dobrze rozumiem?
ja zatwierdzam zwrot i wysyłam ponownie?
@czystybiznes na Lokalnie nie ma zwrotów ani nic nie zrobisz, klientka reklamuje, doślij jej to co powinno być, lub poproś o złożenie reklamacji, odesłanie towaru, oddaj za odesłanie i podeślij to co powinno być 😄
ale co z kwestią rozdzielenia , jedna rzecz jest niezgodna , ale 3 poszły na jednej przesyłce , czy można wygenerować zwrot tylko jednej z nich ( tej nie zgodnej) a reszte nie przyjąć reklamacji jesli nie ma powodu ku temu?
@czystybiznes na Lokalnie nic nie wygenerujesz, nic nie zgłosisz i nic nie zatwierdzisz 😞
Może całość dla klienta stanowiło komplet ? napisz czy sprzedajesz jako firma czy osoba prywatna ?
prywatna , każda rzecz to osobna bajka
proponowałem bardzo korzystne rozwiązania od przelewu z korzyścią dla klienta do dosłania rekompensaującego towaru
@czystybiznes to że Ty proponujesz to mało kogo obchodzi, podlegasz pod rękojmię i KC, klient reklamuje i podaje żądanie, może odstąpić, może poprosić o naprawę lub wymianę, Ty musisz się dostosować 😞 jak chce odesłać całość i żąda zwrotu kasy to nie masz wyjścia, oddajesz za wysyłkę - towar - odesłanie, lepiej nie kombinuj bo za 14 dni allegro za Ciebie wypłaci i doliczy Ci to do salda będziesz podwójnie w plecy 😞
tego sie spodziewałem
trudno , mój błąd to teraz mam
serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam , hej 🙂