Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
poprzez platformę Allegro załączyłam Klientowi fakturę. Niestety błędną. Czy istnieje opcja usunięcia pliku i załadowania poprawnego?
@Best-Solution przepraszam, że czekałaś na odpowiedź. Na Allegro nie ma możliwości skorygowania faktury i ponownego przesłania, ale możesz dostarczyć nową, porpawną fakturę kupującemu w inny sposób, np. wysyłając ją w wiadomości e-mail.
Mam ten sam problem, tylko że ja poprawioną fakturę dodałam do faktur, czyli kupujący otrzymał dwie faktury. W jaki sposób mogę wysłać wiadomość kupującemu?
@Magowie, @Best-Solution Dziwię się że fachowcy, sprzedawcy popełniają takie podstawowe błędy.
Nie wolno wystawiać dwóch faktur czy paragonów do tej samej sprzedaży. To się nazywa przestępstwo skarbowe i za to są kary. A potem rządzący ścigają i zwalczają tworzone w podobny sposób karuzele vat.
Jeśli popełniło się błąd w fakturze i nie można faktury wycofać to trzeba wystawić fakturę korygującą.
Wysłać ją można normalną korespondencją, mailem lub listem pocztowym, paczkomatem itp...
Tylko w ten sposób ten problem się rozwiązuje.
W systemie księgowym, którego używamy skasowano błędną fakturę, tak że nie ma żadnego przestępstwa a klient został powiadomiony o tym fakcie, że przez pomyłkę otrzymał dwie faktury. Jesteśmy fachowcami w tworzeniu oprogramowania, natomiast w sprzedaży są to nasze początki, popełniamy błędy i na nich się uczymy, ponieważ oprócz przedsiębiorcami jesteśmy także ludźmi. A błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi.
I szybko nauczyliśmy się wysyłać wiadomości, w tym minionym roku nauczyliśmy się sprzedaży na allegro, nauka i rozwój nigdy się nie kończą, to ciągły proces.
Ale dwie różniące się kwotami faktury o tym samym numerze to śliski temat. Drogo to może kosztować
Jeśli klient dostał dwie faktury, to jedną należy skorygować do zera.
Nie ma możliwości anulowania faktury, którą odbiorca już dostał.
@Magowie "...nie ma żadnego przestępstwa a klient został powiadomiony o tym fakcie, że przez pomyłkę otrzymał dwie faktury"
Nie, nie... tak nie wolno ! Właśnie to jest przestępstwo że klient otrzymał dwie faktury.
Fakturę papierową w ostateczności można klientowi wyrwać z ręki i podrzeć o ile nie zdążył zrobić ksero, ale w systemie elektronicznym zawsze zostaje na dysku druga fałszywa faktura i nigdy nie wiadomo co z nią klient zrobi. Powiadomienie klienta że faktura jest fałszywa tylko pogarsza sytuację. Nie wystawia się drugiej faktury bo może to bardzo drogo kosztować.
Ale skoro dopiero się uczycie....🤔
Nie można przecież wysłać wiadomości e-mail, allegro koduje adresy e-mail kupujących.
Wstawiłem omyłko fakturę innego klienta do zamówienia innego klienta, chciałem ją usunąć bo przypadkowo udostępniłem dane klienta, który może mnie oskarżyć o udostępnienie danych RODO. Dlaczego nie mogę tego skorygować?