Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie obejmuje dwa przedmioty. Cennik był skonstruowany w ten sposób, że przy zamówieniu mam 2 przesyłki. Czy mogę do klienta wysłać oba przedmioty w jednej przesyłce? czy allego pobierze sobie wtedy opłate za smarta od dwóch przesyłek? jesli nie to gdzie moge szukac w menadzerze przesyłek tej drugiej etykiety bo mam tylko jedną
@homesay-pl Cześć 🙂 Możesz wysłać produkty w jednej przesyłce, jeśli masz taką możliwość.
Jeżeli masz dwie przesyłki do wykorzystania, to opłata za nie będzie naliczona zgodnie z Załącznikiem numer 4 do Regulaminu Allegro pod względem wartości zamówienia.
Z kolei w Managerze InPost wystarczy, że przy danym zamówieniu, po wygenerowaniu pierwszej etykiety, zmienisz filtr na "Wygenerowane". Wtedy zamówienie pokaże Ci się ponownie i będziesz mógł wygenerować do niego kolejną etykietę.