anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można wysłać zamówienie w 1 zamiast w 2 paczkach ?

makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Klient zamówił powyżej 10 szt. produktu. W moich ustawieniach przy tej ilości generuje to automatycznie wysyłkę w 2 przesyłkach. I taka ilość  (2 przesyłki) pojawia się w zamówieniu od klienta. Klient podaje jeden adres dostawy. Czy jeśli produkty zmieszczą się w jednej paczce, to czy mogę wysłać całe zamówienie w 1 paczce ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@makramy-com Dobrze rozumiem, że jest to jedno zamówienie? Jeśli tak, to oczywiście, możesz wysłać towar w jednej przesyłce. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Tak to chodzi o jedno zamówienie. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@makramy-com Możesz tylko zrób jakieś potwierdzenie że wysyłasz wszystko w jednym, żeby kupujący nie zgłosił braku towaru!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@makramy-com oczywiście, sam tak robię, czasem mam dwie przesyłki ale jak wejdzie w jedną nic nie stoi na przeszkodzie nadać jedną paczkę, jak to smark przynajmniej nie będziesz miał drugiej dopłaty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

makramy-com
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za info.

oznacz moderatorów

promolodz
#10 Popularyzator#

Tak się zastanawiam, czy przy smart nie będą liczyli czasu wysyłki dla drugiej paczki? Po nich można się wszystkiego spodziewać. Nie zdziwi mnie już żaden absurd...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@promolodz do zamówienia wystarczy dodaj jeden indywidualny numer przewozowy.

oznacz moderatorów