Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił powyżej 10 szt. produktu. W moich ustawieniach przy tej ilości generuje to automatycznie wysyłkę w 2 przesyłkach. I taka ilość (2 przesyłki) pojawia się w zamówieniu od klienta. Klient podaje jeden adres dostawy. Czy jeśli produkty zmieszczą się w jednej paczce, to czy mogę wysłać całe zamówienie w 1 paczce ?
@makramy-com Dobrze rozumiem, że jest to jedno zamówienie? Jeśli tak, to oczywiście, możesz wysłać towar w jednej przesyłce. 🙂
Tak to chodzi o jedno zamówienie. Dziękuję za pomoc.
@makramy-com Możesz tylko zrób jakieś potwierdzenie że wysyłasz wszystko w jednym, żeby kupujący nie zgłosił braku towaru!
@makramy-com oczywiście, sam tak robię, czasem mam dwie przesyłki ale jak wejdzie w jedną nic nie stoi na przeszkodzie nadać jedną paczkę, jak to smark przynajmniej nie będziesz miał drugiej dopłaty 🙂
Dziękuję za info.
Tak się zastanawiam, czy przy smart nie będą liczyli czasu wysyłki dla drugiej paczki? Po nich można się wszystkiego spodziewać. Nie zdziwi mnie już żaden absurd...
@promolodz do zamówienia wystarczy dodaj jeden indywidualny numer przewozowy.