Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Terminowość odpowiedzi do klientów spadła mi do 0 % ponieważ postanowiłem nie odpowiadać na coś co uważam nie było pytaniem o produkt tylko zapytaniem ofertowym.
Przez tą statystykę stracę tytuł super sprzedawcy czego chciałbym uniknąć.
Czy i gdzie można zgłosić coś takiego ?
@AutoRythmParts Nic z tym nie zrobisz - taki regulamin.
Musisz odpowiedzieć - wystarczy napisać cokolwiek byle zaliczyło jako odpowiedź.
@AutoRythmParts Zgodziłeś się na zapisy regulaminu wystawiając aukcje
"Jak się wnijdzie między wrony, trzeba krakac jak i ony"
@AutoRythmParts Przeanalizowaliśmy Twoje zgłoszenie i wykluczymy tę wiadomość ze statystyk, ale na przyszłość odpowiadaj na wszystkie wiadomości. W przypadkach takich jak ten możesz napisać np. że nie jesteś zainteresowany.