Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam doświadczenia w dokonywaniu zwrotów, anulowaniu transakcji. Ktoś zakupił u mnie wczoraj wieczorem przedmiot. Dostałam też wiadomość od pani która zakupiła torebkę z prośbą o anulowanie transakcji. Rano dostałam wiadomość na email przez allegro lokalnie, że pani która u mnie zrobiła zakup ma dla mnie wiadomość. Niepokój mój wzbudza fakt, że zaznaczone jest iż sprawa dotyczy książki, którą wystawiłam do sprzedaży. Otwieram wiadomość i tu jest prośba o anulowanie zakupu torebki, za którą zrobiono już przelew. W południe dostałam info z banku o wpływie pieniążków a z allegro o opłacie prowizji za sprzedaż. W dobie różnych kombinacji i oszustw pojawił się u mnie dylemat. Nie wiem na ile bezpieczny jest mój bezpośredni przelew zwrotny do tej pani. Wstępnie mogę zrozumieć czyjś błąd i pójść na rękę, potrącić naliczoną prowizję i resztę przelać. Ale tak jak wcześniej napisałam wiadomość miała dotyczyć niby książki...i tu moja obawa czy nie chodzi w tym bałaganie o dostęp do mojego numeru konta.? A może takie błędy pojawiają się częściej?
Proszę o poradę
Teraz na zwrot nie musisz się godzić- prywatny sprzedający, środki na koncie więc musisz wziąć nr konta od kupującego i mu tak zwrócić, o zwrot prowizji musisz pisać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dziękuję bardzo za podpowiedź 🙂