anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę dochodzić zwrotu prowizji za zaginiętą przesyłkę

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Wysłałam zamówiony towar i po miesiącu jeszcze nie dotarł. Przesyłka zaginęła.Czy mogę dochodzić o zwrot prowizji od Allegro ?.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@herbRogala jak oddasz kasę kupującemu to jak najbardziej dostaniesz zwrot prowizji 🙂 Ale jak Ty czy Kupujący dostaliście odszkodowanie to na jakiej podstawie chcesz kasę ?

Napisz dokładniej jak to wygląda i co się stało z reklamacją, paczką itp.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Oddałam pieniądze kupującemu. Nie mam podstaw aby tego nie robić. Stało się z winy PP. Złożyłam reklamację. Ale Poczta ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Na pewno uzna sprawę "za skomplikowaną" i dołoży kolejne 30 dni. O ile rozpatrzy pozytywnie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@herbRogala przy zwrocie kasy powinieneś dostać automatycznie zwrot prowizji, jak nie to złóż wniosek 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Chyba nie przeczytałeś/aś powyższego

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@herbRogala przeczytałem, jak nie dostałeś z automatu po zwrocie kasy to wystąp o zwrot 🙂 rozwiń akcje i zwrot prowizji 😉

Zrzut ekranu 2024-02-24 192111.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Dzięki za podpowiedź. Tyle to wiem. Spróbuję - może ...?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Zaginięcie przesyłki, reklamacja u przewoźnika i zwrot prowizji to są kompletnie odrębne od siebie i niepowiązane tematy. 
Jeśli zwróciłaś kupującemu pieniądze to złóż wniosek o zwrot prowizji i tyle - nie widzę powodu dla którego miałabyś go nie otrzymać. 
W razie czego poproś tylko kupującego o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Jak to był Pocztex z ubezpieczeniem, to tu reklamację i wniosek o odszkodowanie składa się osobno. Reklamację do Poczty Polskiej, a wniosek o odszkodowanie do Agro Ubezpieczenia (pocztex@agroubezpieczenia.pl). Poczta nie pośredniczy w kwestii odszkodowania z ubezpieczenia.

Poczta i ubezpieczyciel rozpatrują sprawę niezależnie od siebie. 

Ps. Terminu 30 dni nie da się wydłużyć. 

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

To był normalny list polecony nadany na Poczcie Polskiej. Nie wiem skąd u Ciebie ( w domyśle ) Pocztex ? Regulamin Poczty Polskiej jest jednoznaczny w tej kwestii. Także w kwestii długości rozpatrywania reklamacji. Dodam jeszcze jedną kwestię odnośnie kwoty podstawy żądania odszkodowania. Nie liczcie na pełne odszkodowanie. Przy kwocie opłaty za list polecony w wysokości 6,80 zł podstawą do naliczenia jest kwota opłaty jak za list zwykły !!!. Nie przytoczę dokładnie regulaminu ale tak jest.

oznacz moderatorów