Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wg mnie masz rację. Zgodziłeś się na pokrycie kosztów naprawy w określonej cenie, a nie na obniżenie ceny. Kupujący powinien przedstawić stosowny dokument, na poniesiony przez niego koszt naprawy.
Trochę to na słowo i on to wykorzystał, w dzisiejszych czasach nic nie działa na "słowo" każdy szuka jak innego "orżnąć" to przekracza już wszelkie granice, Moim zdaniem powinien ale nic nie zrobi skoro tego nie ustaliliście wcześniej.☹️
Dokładnie tak jak napisał @pecela .Skoro kupujący poniósł jakiś koszt (a raczej to Twój koszt) niech przedstawi Ci na to dowód.Tym bardziej że poprosiłeś o fakturę.Doradca z Allegro niech się douczy.
Masz pewnie screnshooty z wymiany wiadomosci wiec wklej w dyskusji że zgodziłeś sie ponięść koszt naprawy a nie roszczenie na gębę kupujacego ma ci więc ten loszt udowodnić odpowiednim dokumentem od podmiotu który usługę wykonał
Wszystko dzieje się w dyskusji więc "doradca ma wgląd"
Generalnie - jesteś w "głębokiej" dupie.
Było to wcześniej napisać w "dyskusji", że uznajesz reklamację, pod warunkiem, że naprawy dokona serwis i wystawi na to FV. I sprawa załatwiona.
Teraz patrz co napisałeś w dyskusji. Bo zakładam, że kupujący otworzył dyskusję.
- Jaki jest powód otwarcia dyskusji - jak reklamacja - masz się w ciągu 14 dni do niej ustosunkować - rozpatrzyć pozytywnie, lub negatywnie (i na tym to trzeba zakończyć).
- Piszesz, że Allegro napisało : "Napisali że uznałem reklamację i zgodziłem się obniżyć cenę." - Nie mam wglądu w dyskusję, lecz poproś serwis Allegro, żeby wskazali, w którym momencie wskazujesz uznanie reklamacji i obniżenie ceny o kwotę wskazaną przez kupującego.
- Kolejna sprawa - kwota naprawy wskazana przez kupującego nie może być "wyssana z palca" - powinien to udowodnić odpowiednim rachunkiem. W przypadku braku udowodnienia przez kupującego naprawy - to na jakiej podstawie masz zwrócić koszty kupującemu?
Moim zdaniem, uznałeś reklamację, zwróć kupującemu 1 zł. A jak kupujący chce więcej - to niech przedłoży jakiś rachunek.
@AGD-SERVICE bardzo mądre podejście anty janusz zakupowy
Dziękuję wszystkim za opinie. Pewnie skończ się tak że zapłacę.
@Rokart niezależnie co napisałeś, kupujący ma obowiązek udokumentować koszt naprawy,
nie musi to być faktura na Twoje dane
pracownik allegro pisze bzdury
przecież serwis działa zgodnie z prawem, a nie wspiera wyłudzaczy podatku, szarą strefę i oszustwa vatowskie
nie możesz oddać, sprzedającemu większej kwoty, gdyż to będzie stanowiło jego nieuzasadniony dochód
Hehe... serio?