Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił krzesło obrotowe 15 listopada , 16 listopada napisał pozytywny komentarz. 21 grudnia czyli kiedy minął czas na zwrot kupujący twierdzi że materiał obszycia krzesła ma dziurki i nie podoba mu się malowanie elementu metalowego Mówiłam kupującego dlaczego nie zwrócił towaru w ciągu 14 dni Wtedy byłby zwrot pieniędzy Kupujący założył mi dyskusje i żąda 30% upustu twierdząc że zmieni mi komentarz na negatywny Krzesło zostało dawno skręcone i funkcjonuje prawidłowo Jak mam się odnieść do tej reklamacji? Jak uzasadnić?
@RANATA25 Składa reklamację i może żądać obniżenia, ale przy pierwszej reklamacji Ty podejmiesz decyzje co zrobisz czy naprawisz czy zgodzisz się na żądania itd, ale jakie 14dni . to na zwrot a tu reklamcja i ma 2lata. Na rozpatrzenie reklamacji masz 14dni a później jest uznana, ale możesz odrzucić jak masz uzasadnienie swojej decyzji.
Czy mogę odrzucić reklamacje jeśli nie zrobił zwrotu w ciągu 14 dni?
Nie z tego powodu, napisałem Ci ma 2lata na rekalamcję.
Czy mogę odrzucić że względu na niewłaściwe użytkowanie fotela? Fotel został dawno skręcony więc elementy metalowe też były dobre
Możesz, ale musisz dobrze to uzasadnić, bo jak Allegro uzna że powód jest slaby to może dać mu rekompensatę a Ciebie obciążyć nią.
Co to znaczy "nie podoba mu się malowanie"? nie ten kolor czy źle zrobione.
Może zanim odrzucisz reklamację to chociaż na zdjęciach obejrzyj to do czego on ma zastrzeżenia. Bo odrzucania bez oglądania to słabe jest. Jak się klient uprze to może dostać dostanie zwrot z AP.