Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamawia towar i w dniu doręczenia przez kuriera robi zwrot. odmawia przyjęcia przesyłki. Przesyłka pobraniowa, więc nie muszę oddawać kasy, ale też allegro nie zwraca mi prowizji, bo kupujący nie ustawia zwrotu na allegro. Co mogę zrobić z takim klientem,sytuacja się powtarza. Mogę go jakoś zablokować? czy jeśli nie wyślę zamówionego towaru będą jakieś konsekwencje z tego tytułu? Chodzi mi o jakies punkty karne ze strony allegro itp.
A wyłączyć pobrania, nie da się. Jak się powtarza to go zgłoś do Allegro.
@Hitlash sprzedajesz jako firma, rozumiem że za każdym razem oddaje Ci koszt powrotu paczki ? oraz koszty dodatkowe ( pobranie ) zgodnie z ustawą konsumencką ???
Jeśli nie to wyślij mu poleconym podsumowanie ile ma Ci zwrócić i postrasz sądem, może da se spokój 🙂
Średnio to wygląda. Ja od 20 lat raz włączam, raz wyłączam pobrania - reasumując - więcej wysyłek, ale ogólnie się to nie opłaca ( część wysyłek wraca ( nieodebrane) - co przy marnej marży w mojej branży jest nieopłacalne). Więcej roboty jak zysku.