Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Jestem na Allegro od kilkunastu lat jako osoba fizyczna. Sporo kupuję, czasem coś ze swoich rzeczy sprzedaję. Do tej pory z sukcesami. Trafiłam na klienta, który kupił przedmiot i znalazł pretekst do złożenia reklamacji. Żądał określonej kwoty, potem jego roszczenia rosły. Chciałam negocjować obniżenie ceny, w końcu zaproponowałam, żeby odesłał towar. Kupujący twierdzi, że nie ma pewności, że otrzyma cały zwrot. Chce obniżenia ceny przez POK. A przecież mógłby skorzystać z programu gdyby towar odesłał, a nie otrzymał całego zwrotu. Inna rzecz, że przecież mam prawo rozpatrzyć reklamację po otrzymaniu zwrotu.
Naprawdę chodzi o to, że przedmiot który kupił nie jest taki zły jakim on go przedstawia. Używa go, tylko już po zakupie chce obniżenia ceny.
Dodam, że w korespondencji kupujący nieuzasadnienie zarzuca mi kłamstwa (co sam udowodnił, że nie jest prawdą, łamanie prawa i próbuje obrażać. Ale to już taka jego kultura.
Czy skoro kupujący odrzuca moje propozycje i widzi sposób rozwiązania problemu jedynie przez pok, a dalej one pójść już nie mogą, mogę poprosić o zakończenie dyskusji tak jak przypadku "rozwiązania problemu kupującego"? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie możesz zamknąć dyskusji, może tylko kupujący albo Allegro. Problem musisz rozwiązać.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Spokojne, musisz odpowiadać w Dyskusji rzeczowo, poproś kupującego żeby odesłał produkt do reklamacji. Jeżeli nie odeśle odżuć reklamacje przed 14 dniami otwarcia Dyskusji ponieważ reklamowany produkt nie został dostarczony do ciebie. Jeżeli odeśle rozpacz reklamacje i ustosunkuj się do niej tez koniecznie w terminie przed 14 dniami otwarcia Dyskusji.
Wszystkie próby rozpatrzenia reklamacji na odległość odrzucaj, i koniecznie musisz odpowiadać na każdy post kupującego w dyskusji.
Jeżeli kupujący w tym przypadku zakończy dyskusje jako nierozwiązana napisz do allegro i poproś o zmianę statusu dyskusji na rozwiązana. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c
Po zakończeniu sprawy napisz jak to skończyło się ,@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ to lubią.
@Jatoona7 jak allegro chce niech mu oddaje pieniądze przez pok
ale odpisz na reklamację
i napisz do allegro (nie w dyskusji) dlaczego w dyskusji jesteś traktowany jak potencjalny oszust i dlaczego serwis nie interweniuje
@Jatoona7 Dyskusji zamknąć nie możesz, ale musisz zająć stanowisko w sprawie reklamacji kupującego, który ma prawo żądać obniżenia ceny. Taką reklamację możesz uznać lub odrzucić. Możesz też żądać odesłania przedmiotu przed rozpatrzeniem reklamacji. Jeżeli po otrzymaniu towaru reklamację uznasz, powinieneś obniżyć cenę towaru i oddać kupującemu koszt odesłania przedmiotu do reklamacji. Jeżeli reklamację odrzucisz, kupujący może wystąpić z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących o rekompensatę. Wiele zależy od przebiegu Dyskusji i od dowodów. Jeżeli Allegro uzna, że kupując słusznie żąda obniżenia ceny, może wypłacić mu rekompensatę, może też żądać potem od Ciebie zwrotu tej kwoty, może też (nie musi) nałożyć Ci ograniczenia na konto.