Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił u mnie produkt cyfrowy nic mu jeszcze nie wysłałem i po chwili poprosił mnie on o zwrot pieniędzy. Zwrot został zrobiony na prośbę kupującego a kupujący bez powodu wystawił negatywną opinię.
Może jakaś konkurencja!
No sytuacja jest dziwna. Kupujący po prostu mnie poprosił o zwrot chwilę po zakupie, więc mu zrobiłem ten zwrot i wystawił on negatywną opinię bez powodu. Myślicie że jest jakaś szansa żeby coś z tą opinią zrobić?
@dejwidektokoxx To klient nie anulował zamówienia tylko od tak napisał, abyś mu zwrócił pieniądze? W chwili gdy klient anuluje zamówienie to nie powinno być możliwości oceny, więc pewnie tego nie zrobił? Kontaktowałeś się z nim dlaczego ocenił negatywnie? Może się pomylił?
Kupujący mnie po prostu chwile po zakupie poprosił o zwrot pieniędzy, więc po prostu mu zrobiłem ten zwrot i potem zauważyłem że wystawił mi on negatywną opinię.
Czyli celowo tak zagrał, mogę mieć rację. Wiedział że jak sam anuluje to nie wystawi komentarza.
A myślicie że uda się coś z tą opinią zrobić? Kupującemu nawet nic nie zdążyłem wysłać i dostałem prośbę o zwrot.
@dejwidektokoxx w pierwszej kolejności, to skontaktowałabym się z klientem wyjaśnić sytuację. Zadzwoń i się dowiedz o co chodzi z tą negatywną opinią. Może być też tak, jak Lew mówi, że to konkurencja. Sprawdź co to za osobnik, wygooglaj, może prowadzi konkurencyjną firmę albo w takiej pracuje? Jak niczego się nie dowiesz, to można jeszcze poprosić miłe Panie z moderacji, może coś zaradzą. Napisał coś w treści negatywa czy bez komentarza?
Bez komentarza.
No i mam nadzieje ze cos sie uda zrobic z ta opinia.
Napisałem do kupującego ale tak szczerze wątpie że bedzie chcial jakos pomoc jesli wystawil mi on opinie bez powodu.
Nikt z tym nic nie zrobi.
zastanawiam się czy jak nie zgłosił zwrotu ani anulacji to czy zwrot pieniędzy jest zasadny…
Wiesz chcialem po prostu nie robic problemow, dostalem prosbe o zwrot w wiadomosciach to po prostu ten zwrot juz zrobilem. No i mam nadzieje ze jednak ktos z ta opinia cos zrobi poniewaz kupujacemu nawet nic nie wyslalem i po prostu spelnilem jego prosbe a on wystawil mi negatywna opinie.
Jeśli nie było obelg to palcem nie kiwną. Kupujący ma prawo wystawić subiektywną opinię. Ale próbuj