Czy moge coś zrobić z tą opinią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zakupił u mnie produkt cyfrowy nic mu jeszcze nie wysłałem i po chwili poprosił mnie on o zwrot pieniędzy. Zwrot został zrobiony na prośbę kupującego a kupujący bez powodu wystawił negatywną opinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może jakaś konkurencja!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No sytuacja jest dziwna. Kupujący po prostu mnie poprosił o zwrot chwilę po zakupie, więc mu zrobiłem ten zwrot i wystawił on negatywną opinię bez powodu. Myślicie że jest jakaś szansa żeby coś z tą opinią zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dejwidektokoxx To klient nie anulował zamówienia tylko od tak napisał, abyś mu zwrócił pieniądze? W chwili gdy klient anuluje zamówienie to nie powinno być możliwości oceny, więc pewnie tego nie zrobił? Kontaktowałeś się z nim dlaczego ocenił negatywnie? Może się pomylił?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący mnie po prostu chwile po zakupie poprosił o zwrot pieniędzy, więc po prostu mu zrobiłem ten zwrot i potem zauważyłem że wystawił mi on negatywną opinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli celowo tak zagrał, mogę mieć rację. Wiedział że jak sam anuluje to nie wystawi komentarza.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A myślicie że uda się coś z tą opinią zrobić? Kupującemu nawet nic nie zdążyłem wysłać i dostałem prośbę o zwrot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dejwidektokoxx w pierwszej kolejności, to skontaktowałabym się z klientem wyjaśnić sytuację. Zadzwoń i się dowiedz o co chodzi z tą negatywną opinią. Może być też tak, jak Lew mówi, że to konkurencja. Sprawdź co to za osobnik, wygooglaj, może prowadzi konkurencyjną firmę albo w takiej pracuje? Jak niczego się nie dowiesz, to można jeszcze poprosić miłe Panie z moderacji, może coś zaradzą. Napisał coś w treści negatywa czy bez komentarza?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bez komentarza.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i mam nadzieje ze cos sie uda zrobic z ta opinia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem do kupującego ale tak szczerze wątpie że bedzie chcial jakos pomoc jesli wystawil mi on opinie bez powodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nikt z tym nic nie zrobi.
zastanawiam się czy jak nie zgłosił zwrotu ani anulacji to czy zwrot pieniędzy jest zasadny…

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiesz chcialem po prostu nie robic problemow, dostalem prosbe o zwrot w wiadomosciach to po prostu ten zwrot juz zrobilem. No i mam nadzieje ze jednak ktos z ta opinia cos zrobi poniewaz kupujacemu nawet nic nie wyslalem i po prostu spelnilem jego prosbe a on wystawil mi negatywna opinie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli nie było obelg to palcem nie kiwną. Kupujący ma prawo wystawić subiektywną opinię. Ale próbuj