anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy moje konto przeszło pomyślnie weryfikację danych dla PayU?

czester1994
#7 Wielbiciel#

Witam. Kilka dni temu próbowałem zweryfikować swoje dane dla PayU aby móc wypłacić środki. Za którymś razem dopiero się to udało. W zakładce "Ustawienia wypłat" przy PayU jest informacja Aktywne, a zgromadzone środki wypłaciłem. Kilkanaście minut temu otrzymałem mail od Allegro pod tytułem "Weryfikacja Twoich danych w PayU zakończyła się niepowodzeniem". W treści jest napisane "Dzień dobry [moje imię i nazwisko], operator PayU nie mógł potwierdzić Twoich danych. Sprawdź, jak wpływa to na Twoje konto Allegro." Czyli PayU zweryfikowało w końcu moje dane czy nie? Środki zgromadzone na Allegro mogę normalnie wypłacić

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

Client:50807264
#7 Wielbiciel#

Nic o tym nie wiem. Cały czas wyświetla się komunikat na żółtym tle, zaczynający się od: "Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie".

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50807264 Czy możesz przesłać tutaj zrzut całego swojego ekranu wraz z tym komunikatem? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kroko07
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo na ekranie ,pomimo zapewnień że weryfikacja przeszła pomyślnie

kroko07_0-1686205995326.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kroko07 tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej numer 33834546 - jeśli nie możesz zlecić wypłat, napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie jako odpowiedź do ostatniego maila w tej korespondencji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:50807264
#7 Wielbiciel#

Załączam zrzut ekranuZrzut ekranu (2).png

oznacz moderatorów