Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kilka dni temu próbowałem zweryfikować swoje dane dla PayU aby móc wypłacić środki. Za którymś razem dopiero się to udało. W zakładce "Ustawienia wypłat" przy PayU jest informacja Aktywne, a zgromadzone środki wypłaciłem. Kilkanaście minut temu otrzymałem mail od Allegro pod tytułem "Weryfikacja Twoich danych w PayU zakończyła się niepowodzeniem". W treści jest napisane "Dzień dobry [moje imię i nazwisko], operator PayU nie mógł potwierdzić Twoich danych. Sprawdź, jak wpływa to na Twoje konto Allegro." Czyli PayU zweryfikowało w końcu moje dane czy nie? Środki zgromadzone na Allegro mogę normalnie wypłacić
Nic o tym nie wiem. Cały czas wyświetla się komunikat na żółtym tle, zaczynający się od: "Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie".
@Client:50807264 Czy możesz przesłać tutaj zrzut całego swojego ekranu wraz z tym komunikatem?
Mam to samo na ekranie ,pomimo zapewnień że weryfikacja przeszła pomyślnie
@kroko07 tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej numer 33834546 - jeśli nie możesz zlecić wypłat, napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie jako odpowiedź do ostatniego maila w tej korespondencji.
Załączam zrzut ekranu