Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dziś otrzymałem automatyczną wiadomość od Allegro o spadku jakości mojej sprzedaży poniżej poziomu neutralnego. Wczoraj miałem 710 pkt jakości sprzedaży a dziś rano to -210 (tak minus!)
Ogólną liczbę punktów psuje wynik za odpowiedzi na wiadomości od klientów, tj. -950.
To błąd systemu, czy wynik braku odpowiedzi na wiadomości od klienta z prośbą na złamanie regulaminu Allegro?
kzprk niestety musisz odpowiadać choćby w sposób lakoniczny na wszystkie pytania klientów .
@kzprk Odpowiadaj szybko na zapytania klientów. Allegro tak pkt sprzedawców ale nie swój sklep.
Dziękuję za podpowiedzi. To brak odpowiedzi na absurdalną propozycję kupującego tak zepsuł statystykę jakości sprzedaży. Nauczka na przyszłość - trzeba zawsze odpowiedzieć.
Pozdrawiam.
Tz. ocena może jest absurdalna , ale to jest obowiązek sprzedawcy , trzeba odpowiadać klientom nawet na te durne pytania . Jak kupujesz w stacjonarnym sprzedawca tak samo musi ci odpowiedzieć na wszystkie pytania Nie odpowiadając okazujesz brak szacunku dla klienta
Odpowiadaj na każde pytanie o przedmiot, nawet najdurniejsze.
Spróbuj też skontaktować się z allegro i opisać sprawę, wrzuć screena z wiadomości od klienta, wyjaśnij że proponował złamanie regulaminu, na co oczywiście nie mogłeś się zgodzić. A nuż trafisz na jakiegoś rozumnego pracownika, który przyzna Ci rację i dostaniesz rekompensatę punktową (jest taka możliwość) i jakość sprzedaży wróci do poprzedniego poziomu. Jeśli to klient próbował naruszyć regulamin, to on powinien dostać po d*pie, a nie Ty. Próbować możesz 🙂 Powodzenia